Napište nám a my odpovíme
Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře. Prosíme, vyplňte správně své údaje, ať se Vám můžeme ozvat zpět. Reakční doba může být až 7 dnů. Pokud se neozveme, údaje nebyly zadány správně, zpráva nám z nějakého důvodu nepřišla, anebo nebyla relevantní. Kontaktovat nás můžete samozřejmě rovněž telefonicky, vizte kontakt a provozní doba. Telefonicky znamená hovorem, textové zprávy naše mobilní číslo nepřijímá.
Provozní doba
Naše provozní doba je 24/7/365. Při nedovolání se nebo SMS voláme zpět.
Provozní hodiny
Nejsme standardní služba, nýbrž nezisková iniciativa s veřejně prospěšným zaměřením. Příjem z komunitního projektu mojeretence.cz nás neživí, nýbrž putuje zejména na provoz a hlavní činnost organizace, vizte stanovy a směrnice. Úlohou mojeretence.cz je osvěta a pomoc klientům mobilních operátorů k nabytí co nejlevněji jimi poskytovaných služeb elektronických komunikací. Naše služby jsou nevymahatelné, vyhrazujeme si právo amorálně se chovajícím zájemcům poskytnutí služby odmítnout.
PONDĚLÍ: ADMINISTRATIVA
ÚTERÝ: 13:00 – 18:00
STŘEDA: 13:00 – 18:00
ČTVRTEK: 13:00 – 18:00
PÁTEK: ADMINISTRATIVA
Obecné dotazy
Vzhledem k naší vysoké vytíženosti nezvládáme písemně reagovat na obecné dotazy. Máte-li dotaz, na který nenalézáte na webu odpověď, obecným dotazům se věnujeme PO-PÁ mezi 18-20 hod. V případě nepřijetí / obsazenosti hovoru po SMS zavoláme na standardní české číslo zpět. Zároveň v souvislosti s obecnými dotazy nevedoucími k objednání služby se jednomu tazateli bezplatně věnujeme max. 15 minut měsíčně. Připravte si proto, prosíme, své otázky pečlivě dopředu. Delší čas je účtován dle Sazebníku služeb ZDE, vizte položka Poradenství… Děkujeme za pochopení.
Objednávky služeb
Objednání služeb je možné pouze prostřednictvím objednávkových formulářů.
Nabídka podpultových cen za mobilní služby u T-Mobile ZDE.
Nabídka podpultových cen za mob. služby u Vodafone ZDE.
Nabídka podpultových cen za mob. služby u O2 ZDE.
Sjednáváme slevy i na služby pevného internetu a kabelové televize. To individuálně a společně s alespoň jedním mobilním číslem. Pro dotaz použijte formulář níže.
Obecný formulář níže je určen pro dotazy obecného charakteru. Tj. pokud např. potřebujete poradit. V takovém případě jej, prosíme, vyplňte; jakmile se k Vaší zprávě dostaneme, můžeme se Vám věnovat. Reakce vzhledem k vysoké poptávce může trvat déle.
Obecný kontaktní formulář
Poradenství, kontrola kvality, odpovědný provoz
Martin M. Böhm (profil na LinkedIn.com)
Rehabilitační psycholog, datový analytik, futurolog, ICT admin. V rámci mojeretence.cz funguje jako B2C a B2B řešitel klientských požadavků. Předseda iniciativy ETIQ.CZ, z.s. a jednatel spol. ICTX.CZ, s.r.o.
Poradenství, reklamace, stížnosti
Martina Böhmová (profil na LinkedIn.com)
Telekomunikační poradkyně, pedagožka, copywriterka, korektorka a koordinátorka. Pro mojeretence.cz funguje jako informátorka – napojení na management mobilních operátorů, pravidelná zprostředkovatelka ověřených informací a na backoffice.
Technické a obchodní zaštítění
Poskytování služeb dle zaměření a specializací jednotlivých členů iniciativy. Výpis ze spolkového rejstříku
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona. Výpis z obchodního rejstříku
Telefon: (+420) 774 888 774, e-mail: info[zavináč]etiq.cz, weby: ETIQ.CZ, ICTX.CZ
Najdete nás také na Facebooku
To v rámci FB stránky mojeretence.cz, kde se dozvíte novinky, ke kterým jsou možné diskuze, anebo FB skupiny Podpultové mobilní tarify, kde se dozvíte nejen novinky, ke kterým jsou možné diskuze, ale můžete zde i sami pokládat své dotazy, kterým se můžeme věnovat. Navštivte rovněž náš zpravodajský projekt DuchDoby.CZ (FB stránka DuchDoby.CZ).
(Poslední aktualizace této samostatné stránky byla provedena 27.10.2024, 22:00.)