Pokud již jste stávajícím zákazníkem O2, jednoduše si vyberte tarif níže klikem na příslušný obrázek, vyplňte objednávkový formulář a my se Vám brzy ozveme. Pokud zákazníkem O2 ještě nejste, ale máte zájem o některý z níže jeho uvedených podpultových mobilních retenčních tarifů, nejprve k O2 přejděte na libovolnou standardní nabídku a ozvěte se nám od přechodu za tři měsíce, kdy už bude možné tarif sjednat. Můžeme-li Vám ale něco doporučit, nedělejte to a zvolte si raději T-Mobile nebo Vodafone. Se spol. O2 nemáme dlouhodobě dobré zkušenosti, navíc u jeho konkurence se dostanete cenově i mnohem níže.
Podpultové mobilní retenční tarify O2
Tarif je z Vaší strany vždy bez závazku a sjednává se na dobu neurčitou. Jedinou podmínkou pro získání některého z tarifů je být alespoň tři měsíce stávajícím paušálním zákazníkem O2, respektive mít u O2 včas (ve splatnosti) uhrazeny alespoň tři faktury. Pro zjištění ceny za zprostředkování rozklikněte kterýkoli obrázek (v případě sjednání více čísel je možná množstevní sleva). Poptat můžete ZDE nebo opět klikem na obrázek níže.
Není co více uvést. Jednoduše objednáte tarif, my jej zprostředkujeme a to je vše.
Nevybrali jste si? Možná T-Mobile bude lepší?
Pokud jste stávajícím zákazníkem O2 a nevyhovuje Vám žádný z jeho retenčních tarifů, přejít k T-Mobile je snadné. Úplnou nabídku tarifů si zobrazíte kliknutím na růžový obrázek níže nebo SEM. Pokud ale již jste zákazníkem T-Mobile, pak je možné si vybrat ZDE.
(Poslední aktualizace této samostatné stránky byla provedena 17.03.2023, 13:55.)
Poslední komentáře