Člověk se v průběhu života setká s ledasčím. Např. čím dál častěji s pocitem jednotlivce nějaké snad jeho vyšší důležitosti. Rozhodli jsme se podělit o obsah jedné takové poptávky zájemce o naše služby. Vyhodnocení morálnosti ponecháme na čtenáři. V každém případě touto cestou cesta k našemu srdci a poptávanému podpultovému mobilnímu tarifu od nás nevede.
Anonymizovaná historie komunikace bez komentáře
poptávající 06.08.2022, 10:56
Kam odepsat: Dia **** <****@gmail.com>
Poptávka přetahovačky T-Mobile: Neomezeně XL za 438 Kč měsíčně
Kontaktní tel.: 77750****
Řešený tel.: 77373****
Telefonický kontakt: Kdykoli mezi 08:00 – 20:00 hod. včetně víkendů
Zpráva:
Shaním tarif s neomezeným voláním, neomezenými SMS a neomezenymi daty, minimální rychlost 10mb/s (pouze na rodné číslo) a bez závazku
—
Tento mail byl odeslán prostřednictvím Formulář – Moje Přetahovačka T-Mobile z mojeretence.cz (https://mojeretence.ictx.cz).
mojeretence.cz 06.08.2022, 11:04
Hezký den, pane ****,
děkujeme, že jste se rozhodl pomoci nám s narovnáváním českého telekomunikačního trhu a zároveň se velmi omlouváme za případné zdržení v naši reakční době způsobené velkým zájmem o naše služby. Rádi Vám s Vaší záležitostí pomůžeme. Platební údaje pro zaslání celkem 300 Kč jsou:
Variabilní symbol: 2022080601
Specifický symbol: 77750****
Zpráva pro příjemce: Dia ****
Částku s výše uvedenými údaji odešlete ve prospěch neziskové iniciativy ETIQ.CZ, s.z. na BÚ č. 55555513 / 2010. Jako doklad o provedení platby Vám poslouží Váš výpis z bankovního účtu.
Pokud podnikáte, potřebujete fakturu a překročí-li zároveň částka alespoň 3.200 Kč, neplaťte. Napište nám, pošleme Vám pro platbu jiné číslo účtu. Každopádně bez zbytečného prodlení po příchodu částky Vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.
Eventuálně pokud by se Vám nechtělo platit částku za zprostředkování, nabídnout Vám můžeme rovněž alternativu v podobě služby Moje akvizice, viz https://mojeretence.ictx.cz/clanek/3965-predstavujeme-sluzbu-moje-akvizice/ , přičemž lze tarif sjednat rovnou na dobu neurčitou. V takovém případě neplaťte a odpovězte na tento mail, provedeme změnu objednávky.
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
mojeretence.cz 09.08.2022, 18:53
Vážený zájemce,
dosud od Vás neevidujeme na poslední námi odeslanou zprávu reakci a proto bych se rád optal, zda Váš zájem o službu trvá, anebo jste si to rozmyslel(a) a máme tak záležitost uzavřít jako zrušenou. Omlouváme se, ale z důvodu vysokého zájmu o naše služby a administrativních nemůžeme evidovat otevřené poptávky příliš dlouho.
Eventuálně pokud by se Vám nechtělo platit částku za zprostředkování, nabídnout Vám můžeme rovněž alternativu v podobě služby Moje akvizice, viz https://mojeretence.ictx.cz/clanek/3965-predstavujeme-sluzbu-moje-akvizice/ , přičemž lze tarif sjednat rovnou na dobu neurčitou. V takovém případě neplaťte a odpovězte na tento mail, provedeme změnu objednávky.
Děkuji za Vaši odpověď.
S přáním zdraví a pozdravemMartin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 10.08.2022, 07:28
Dobrý den,
Chtěla jsem se zeptat, jak dlouho tato cena vydrží, zahlédla jsem info o 3 měsících. Tak jestli bych mohla poprosit podrobnější info. Jedná se pouze o to jedno číslo, které by se přenášelo od jiného operátora. Čekala jsem, že se mi někdo ozve, ale samozřejmě částku potom uhradím.
Děkuji,
S pozdravem,
Dia
mojeretrence.cz 10.08.2022, 09:38
Hezký den,
cena vydrží, jak je uvedeno u služby Moje přetahovačka na webu, 3 měsíce. Následně je možné cenu prodloužit prostřednictvím služby Moje retence o 5 let, i tato informace je na webu uvedena.
Ozvali jsme se Vám tentýž den po 10 minutách od Vaší objednávky.
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 10.08.2022, 23:42
Dobrý večer, děkuji za odpověď, nemám zájem o takové jednání.
Dia
mojeretence.cz 11.08.2022, 01:49
Hezký večer,
je mi líto, ale nerozumím souvislostem Vaší reakce. Pokud máte nějaký osobní morální problém, pak je mi líto, ale s tímto Vám nepomůžeme, takový charakter služby prostřednictvím projektu mojeretence.cz neposkytujeme. Každopádně pokud si to do budoucna rozmyslíte a rozhodnete chovat slušně a vůči cizím lidem s alespoň základním respektem, můžete se na nás opět obrátit, rádi se Vám pokusíme vyjít vstříc.
Vaši poptávku tímto tedy na Vaši žádost prozatím ruším. Mějte se fajn.
S přáním zdraví a pozdravemMartin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 11.08.2022, 08:01
Zdravím,
Nikdo se mi po 10 minutách neozval, přišla mi částka o úhradu a nikde žádné informace o procesu. Když se na něco zeptám, tak čekám adekvatní odpověď dospělého člověka, který ví co děla, ale to na webu napsané není, že Váš morální přístup je na bodu mrazu. Chovám se k lidem s respektem, když si to zaslouží. Nicméně v mých mailech je pozdrav, prosím a poděkování, takže nevidím chybu na své straně. Vy se radši srovnejte a dělejte práci, která Vás baví, protože jde vidět, že jste vyhořelý. A když už chcete někoho oslovit, tak si aspoň zkontrolujte konkrétní osobu. Škoda že takový charakter služby neposkytujete, investovala bych do Vás.
Přeji hodně úspěchů,
JUDr. Dia ****
mojeretence.cz 11.08.2022, 09:59
Milá paní doktorko,
takto vypadá první Vaše zpráva:
Čili za 1. Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě, pozdravem ani poděkováním jste nezačala. Začala jste rovnou slovem „shanim”. Vámi zmiňovaná slušnost z Vaší strany tedy chyběla ihned od počátku. Za 2. standardním postupem již dva roky je zahájení výzvou k platbě a po úhradě započetí procesu, neboť klient, co přijde na web, si většinou v těch kraťoučkých odstavcích přečte, co objednává a bývá mu to jasné. Tato výzva / reakce na Vaši poptávku přišla za vysoce nadstandardních 8 minut od odeslání Vaší poptávky, viz časové značky v historii komunikace. Vzhledem k našemu vytížení tak rychlá reakce nebývá z naší strany obvyklá.
Dále informace o postupu jsou jednak na webu (https://mojeretence.ictx.cz/clanek/2716-objednavka-prijata-co-se-bude-dit-ted/), také jste se na postup mohla případně zeptat vhodnou formou rovnou v první zprávě, eventuálně kdykoliv zavolat na veřejně dostupné telefonní číslo. Ani jedno jste neučinila. Opakujete se o morálce, tu nyní nově „umocňujete” započetím podepisováním se jako JUDr. Rovněž bych si mohl do odpovědi / automatického podpisu přidat Mgr., ale nepřipadá mi to relevantní. Kromě toho nevidím důvod, proč bych si měl o někom a co zjišťovat? Že jste důležitá osoba? Důležitější než jiní lidé? Služby poskytujeme každému bez rozdílu, nikoho nediskriminujeme. Dokonce často i těm, co se k nám zachovají nekorektně, jako tak činíte Vy, viz předchozí komunikace.
Vaši osobu jsem si nyní tedy, když to pro Vás mnoho znamená, pokusil vyhledat. Zahájil jsem registrem advokátů na ČAKu, který však Vaše jméno ani příjmení neeviduje. V ČR tedy žádný advokát dle jména JUDr. Diana **** pravděpodobně neexistuje. Snad možná právník… Použil jsem dále Google, ale ani ten spojení Vašeho jména s titulem neeviduje (mimochodem zprvu jste titul neuvedla). Nalezl jsem jen jakýsi nicneříkající profil na Facebooku https://www.facebook.com/diana.**** , kde de-facto nic není. Dále hledat nebudu, opravdu to není relevantní ani ničemu prospěšné.
Paní doktorko, děkuji Vám za Váš rozpis. S Vaší laskavým dovolením se anonymizovaně o naší komunikaci podělím v samostatném článku na webu mojeretence.cz s našimi čtenáři, aby se zájemci o naše služby / potenciální klienti předem dozvěděli, kudy cesta k nám nevede, jak slušná komunikace a diskuze dle našeho mínění nevypadá a koho s jakým přístupem obsloužíme a koho už nikoli. Kdo je, nebo není v právu, ponechám na rozhodnutí čtenářů.
Tímto se s Vámi loučím. Jistě pochopíte, že naši nabídku pomoci Vám s telekomunikacemi beru zpět, na takové úrovni spolupracovat zájem nemáme. S pozdravem Vám tímto ponechávám prostor na poslední slovo, za mě je to vše, na další případné zprávy od Vás již nebudeme ani já, ani nikdo jiný z týmu reagovat.
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
Kudy cesta k našemu srdci nevede
Samozřejmě lze namítnout, že jsme mohli přestat reagovat hned po „výtce” našeho „takového jednání”, anebo debatu ukočírovat jinak. V této fázi komunikaci běžně ukončujeme. Rozhodli jsme se nicméně v diskuzi na krátko pokračovat takto s tím, že třeba budeme moci paní Die s jejím původním zájmem přes to nějak vyhovět a nakonec se nějak možná domluvíme. Leč nestalo se tak.
Ať je to jakkoli, paní Dia si nám napsala své, my jsme si jí napsali své; kdo je, nebo není v jakémsi morálním právu, je na zvážení každým, kdo si tento článek přečte. Faktem každopádně je, že paní Dia od nás žádnou službu nezískala a pravděpodobně v budoucnu ani nezíská, neboť my na takové a podobné jednání nejsme zvědaví. Kromě toho odmítnout klienta si můžeme dovolit. Jsme nezisková organizace, peníze získané do iniciativy do výplat nejdou. Ačkoli se s takovým jednáním setkáváme jen velmi ojediněle, nestalo se něco takového poprvé a ani naposledy. Jde o tak jeden případ ze sta. Zkrátka lidé mají různé priority. Nemusí nás klient zdravit, může jednat i velmi stručně. Důležité je pro nás domluvit se, dodržet vzájemně dohodu (my své závazky, klient námi sdělené postupy), pak vše zafunguje a všichni odejdou spokojení.
Nutno dodat to nejdůležitější – podobné situace mají spíše poražené než vítěze. V tomto případě žel zvítězil pouze mobilní operátor, neboť paní Dia tomuto pravděpodobně bude nadále za svůj mobilní tarif platit plnou cenu, popřípadě třeba získá slevu jinde jinak, ale to od takových těch „cinklých tarifomatů”, tzn. maximálně tak magentovou bez magenty plus mínus 30 %. My umíme běžně 50 až 61,5 procenta. Škoda.
Napadne-li Vás dotaz k článku, anebo se budete chtít zapojit na dané téma do případné již probíhající diskuze, můžete po snadné registraci / přihlášení využít našeho fóra ZDE. Případně aktualizovanou nabídku zprostředkování podpultových mobilních tarifů a internetu najdete vždy na hlavní stránce ZDE. Oceníme velmi, pokud nás, jelikož jsme nepolitická nezisková iniciativa bez jakýchkoliv příjmů z dotací, podpoříte.