Ano, i konkrétně toto je přesně důvod, proč děláme, co děláme. Proč pomáháme lidem k lepším cenám za telekomunikační služby, proč rozkrýváme šmejdské praktiky mobilních operátorů, proč relevantně společnost edukujeme. Je vážně s podivem, že jako portál mojeretence.cz, resp. nezisková iniciativa ETIQ.CZ, z.s. jsme na to pořád sami, že nám s tím nikdo přímo veřejně nepomůže, nikdo nás neosloví, ale pouze nám maximálně lezou lidé svými slovy do… povědomí. Patrně naše způsoby nejsou dostatečně democistické a tak se otevřeně nehodí nikomu do jeho byznysu. Naštěstí za sebou za dobu našeho působení máme, byť se nechtějí z vlastní iniciativy ukazovat, dostatečnou právní a technickou sílu aneb pravda a láska za našeho působení vítězí nad lží a nenávistí…
Mobilní data máme stále dražší než jinde v Evropě
(rev. 13.02.2023, 12:41)
O šťáře „fraudu“ T-Mobile v Lounech samozřejmě víme
Mimochodem o čtvrteční šťáře takzvaného „fraudu“ T-Mobile v Lounech samozřejmě dobře víme. Věděli jsme to den před výjezdem. Ti dva chudáci operátoři, na které T-Mobile ve čtvrtek zaklekl a co to odnesli, nám dělali jen „užitečné idioty“ stejně tak, jako je dělají všichni řadoví operátoři mobilních operátorů vedení mobilních operátorů. A to nás zrovna jakožto mojeretence.cz Vilém s Jitkou ani neznají.
Pochopitelně že se s některými řadovými operátory na linkách včetně retenčních, se kterými blíže spolupracujeme, známe; ti ale pro nás nemají příliš relevantní hodnotu. Relevantní zdroje máme na vyšších pozicích, školíme si je a dobře chráníme. Zábavné na tom celém je, že klíčovou štěnici má v tomto případě T-Mobile zrovna mezi těmi, co do Loun jeli. Ostatně je tato už nějakou dobu na naší výplatní pásce. Rovněž je údajně totiž dlouhodobě nespokojená s praktikami, které sama musí provádět a navíc za prý tak mizerný peníz.
Když si operátor myslí, že má něco pod kontrolou
Věděli jsme samozřejmě také o víře vedení T-Mobile, že nás měli přes Viléma a Jitku částečně pod kontrolou. Víme, proč se tuto kontrolu rozhodli pustit. Protože jim to z hlediska snahy získávání relevantních dat nebylo k ničemu, jen tím ztráceli čas. Jelikož se nám ale nelíbí, že T-Mobile děcka připravil o benefity, které z nás, ač zcela nevinně, tito dva měli, napíšeme si za čas článek obsahující popis toho, jak přesně a proč funguje interní vykořisťování zaměstnanců mobilních operátorů jejich vedením. Jak mobilní operátoři své zaměstnance motivují, ale dělají to celé promyšleně takovým způsobem, aby jim nic navíc dávat pokud možno nemuseli, plus uvedeme informaci, co měli v tomto případě v T-Mobilu spíše udělat, aby se vlk nažral a koza zůstala celá, respektive je to nestálo ani korunu, protože proč ne…
I operátor mobilního operátora je spotřebitel – oběť
Prostřednictvím naší neziskové organizace hájíme všechny spotřebitele elektronických komunikací proti digitální diskriminaci. A to i ty, kdož pracovali, pracují nebo ještě budou pracovat u mobilních operátorů, neboť i tito lidé jsou oběti. Oběti vedení mobilních operátorů, jež z nich dělají blbce. Takové věci nesmí zapadat, musí zvítězit pravda a láska, nikoli lež, nenávist a pokrytectví. Jinak ETIQ.CZ, z.s. zdaleka není jen často, opakovaně a stále dokola v T-Mobile skloňované jméno Böhm. Böhma bychom pojmenovali lépe jako bílého koně, na Böhmovi si není stejně jako na bezdomovci příliš co vzít. Účel to plní skvěle; je vidět, že to děláme dobře. Děkujeme za každé takové potvrzení jak mobilním operátorům, tak zejména našim spolupracovníkům z řad advokátů, techniků, poradců a dalších, bez kterých bychom pracovali pomaleji. Vážíme si velice této podpory a jejich pochopení, že neziskový sektor nemusí být vždy jen o podvodech, ale někdy také o správné věci. Děkujeme Vám!
Za tým MojeRetence.CZ
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz