Nenechte se českými mobilními operátory diskriminovat a plaťte za telekomunikační služby až o 64 % méně než drtivá většina jejich zákazníků! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. Bez závazků a sankcí.

Objednávka přijata, co se bude dít teď?

Toto je obsah mailu, který automaticky přijde každému po vyplnění a odeslání libovolného objednávkového formuláře. Je potřeba mu věnovat pozornost, abyste se dozvěděli, jaký postup bude následovat a předně jak dlouho to celé bude trvat.
 
 

NETIO.CZ webhosting

 

Vážený zájemce,
 

děkujeme za Vaši objednávku. Co se bude dít teď?
 

Nyní je Vaše objednávka úspěšně zařazena do fronty ke zpracování, načež se jí, jakmile na ni dojde řada, budeme věnovat.
 

Jelikož je naše služba jedinečná, potýkáme se se skutečně vysokým zájmem, což pro Vás znamená, že reakci na svoji poptávku můžete obdržet od tohoto okamžiku až za cca 7 dnů. Pokud nicméně do cca 7 dnů neodpovíme, pak důvodem může být buď Vaše poptávka nesouvisející s naší nabídkou (požadujete něco jiného, než bylo zvoleno v roletce ve formuláři), anebo někde nastala při cestě chyba, Vaši zprávu jsme neobdrželi, a tudíž nás, prosíme, kontaktujte znovu, a to tentokrát nejlépe telefonicky na (+420) 774888774. Budeme se Vám věnovat přednostně. Pokud a jakmile ale v rozmezí cca 7 dnů odpovíme, další komunikace již bude, vzhledem k Vašemu zařazení do procesu, rychlejší, neb již budete na řadě. Prosíme, v rámci těchto cca 7 dnů poptávku nezadávejte znovu, jen byste tím způsobili naše zdržení a tedy oddálení procesu. Děkujeme za pochopení a spolupráci!
——
 

Co se bude dít, uvedeme v následujících bodech
 

# poptávka je zařazena do fronty a čeká, jakmile na ni přijde řada (což může trvat cca 7 dnů, viz výše)
# na poptávku je reagováno výzvou k platbě (není-li do 7 dnů od výzvy uhrazeno, je poptávka zrušena)
# po příchodu platby je zájemce dotázán na některé osobní údaje (tyto jsou potřeba pro zastupování před operátorem)
# u požadovaného operátora je řešena poptávaná služba (zájemce může být kontaktován s doplňujícími informacemi)
# poptávajícímu potvrdíme dokončení procesu (ten si vše zkontroluje ve své mobilní aplikaci nebo na internetu)
# poptávající fyzická osoba má jako doklad o provedené platbě výpis z bankovního účtu, právnické osobě je odeslána faktura
——
 

A to je ve stručnosti vše. Samozřejmě veškerou komunikaci s mobilním operátorem, která je smluvní, si nahráváme a uchováváme pro případ, že by byla v budoucnu z eventuálního důvodu porušení smlouvy ze strany operátora potřeba (což se dosud nestalo). Vše, co s mobilním operátorem za Vás vyjednáme, máme pro Vás pod kontrolou, Vy se nemusíte vůbec o nic starat. Vy jen užíváte sjednané služby.
——
 

Pokud jste dočetli až sem, děkujeme za Váš čas a těšíme se již na zahájení procesu spojeného s Vaší objednávkou.
 

Za tým MojeRetence.CZ
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz
 
 

mojeretence.cz - společně proti digitální diskriminaci

 
——

V úplném závěru snad ještě dodáme, že dokončení procesu od potvrzení objednávky může trvat den až 14 dnů v závislosti na postupu vývoje jednání s tím kterým mobilním operátorem. Je proto potřeba vydržet. Úspěch garantujeme!
 

Mohlo by Vás také zajímat...

1 Komentář

  1. Martin Böhm napsal:

    Místní diskuze byla vzhledem ke stáří článku již uzavřena. Pokud máte zájem o zprostředkování výhodnějších telekomunikačních podmínek, přejděte na hlavní stránku mojeretence.cz SEM, kde najdete aktualizovanou nabídku. No a pokud byste přeci jen rádi do diskuze něco za sebe ještě dodali, můžete vždy použít naše fórum ZDE. Pro podrobnosti přejděte SEM. Děkujeme za pochopení s spolupráci.