V roce 2021 jsme obsloužili celkem 204 telefonních čísel 95 klientů, z nichž 86 % byly osoby fyzické (koncoví klienti nebo OSVČ) a 14 % osoby právnické (s.r.o. nebo a.s. firmy). Úspěšnost sjednání služby Moje retence byla 99,8 % a služby Moje přetahovačka 100 %.
Úspora našich klientů činila 74.170 Kč MĚSÍČNĚ. Za rok je to 890.040 Kč a za 4,5 roku, což je doba, od kdy po uhrazení poplatku za službu klienti oproti běžným cenám mobilních operátorů šetří, potenciálně pěkných 4.005.180 Kč.
Nejčastěji jsme sjednávali slevu 50 %, to v cca 50 % případech. V cca 11 procentech šlo o slevu 40 % a ve zbylých 39 % o slevu dokonce 60 % (to do 31.08.2021 u starší generace tarifů T-Mobile s názvy Můj svobodný tarif M a…).
Jedna věc se nám však nedaří. Tou je Vaše hodnocení naší služby a to ať už jakékoli. Negativní neexistuje žádné, není k němu důvod, neboť garantujeme v případě neúspěchu vrácení peněz. (Zkuste nějaké najít vyhledávačem – nenajdete, :-)) Pozitivní máme jen tři. Ono také není nás takřka kde hodnotit. Na Heuréky a podobné věci se nedostaneme, zbývá nám tedy jen tato facebooková stránka. Pokud jste naší služby využili, jste spokojení a chcete nám pomoci, budeme rádi, pokud nás na tomto odkazu ohodnotíte. Pokud jste našich služeb ještě nevyužili a uvažujete o tom, popřípadě pokud váháte, můžete se zeptat na zkušenosti těch, kteří již od nás službu mají ve FB skupině Podpultové mobilní tarify. Stránky, prostřednictvím kterých je možné objednat, jsou na mojeretence.cz.
Všem, ať už jste nás vyzkoušeli, nebo jen sledujete, děkujeme ještě jednou za přízeň a přejeme jen vše dobré v roce 2022.
Za MojeRetence.CZ
Martin Böhm