Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jakožto nepolitická nezisková iniciativa, jelikož pro žádného mobilního operátora nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Nenechte ze sebe dělat mobilními operátory blbce a plaťte za telekomunikační služby až o 75 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Otevřený vzkaz T-Mobilu na téma marných pokusů o blokaci zprostředkovávání retencí

Jelikož se T-Mobile přímé konfrontace s námi obává, resp. vyhýbá jakémukoli dialogu, a to včetně jeho právního zastoupení, pošleme mu vzkaz touto cestou, jenž si zajisté nepochybně přečte. Ostatně toto přečtení a projednání T-Mobilu, pokud nechce začít přicházet houfně o klienty, celkem i doporučujeme. Přeci jen je pro T-Mobile ve hře poměrně dost peněz…
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 

Nepíšeme teď našim čtenářům, podporovatelům a klientům, píšeme přímo T-Mobilu, zdržovat se nějakým rozepisováním proto není třeba. V podstatě stačí Vám, „přátelé”, v tomto otevřeném dopise sdělit jen pár věcí.
 

Zavedli jste nedávno v souvislosti s naší službou systém „Hlasový firewall 2.0” s komponentou, kterou jsme si my interně nazvali „antiBöhm 2.0”. Jak jsme tuto komponentu, kterou mimochodem chválíme, neboť je užitečná ve spoustě dalších záležitostech, obešli, jste se po několika měsících konečně dozvěděli. Ano, řeč je v souvislostech o M2M… Samozřejmě jsme o tomto vývoji dopředu věděli podobně, jako jsme věděli např. o šťáře „fraudu”, nebo co to je, na Vaše operátory před rokem a půl v Lounech a měli obchvat připravený (již za hodinu jsme obsluhovali klienty v rámci této komponenty). Vaše aktuální opatření proti M2M jsme právě rovněž obešli, ale proto Vám nepíšeme.
 

Píšeme Vám proto, že samozřejmě vnímáme Vaše všelijaké snahy se nám bránit, resp. bránit se snižování Vašich masivně předražených cen za služby elektronických komunikací na sice ceny za služby ne ještě adekvátní, ale v rámci možností tak nějak přijatelné (ačkoli např. Vodafone Vám teď začíná přímo působit se svým třeba tarifem Neomezený Super v rámci měsíční ceny 348 Kč vč. DPH i přes Vaši dražší retenční cenu 473 Kč za Next Neomezeně XL nebo 423 Kč za Next Neomezeně L celkem odliv). Uvědomte si, že pokrok lze zastavit jen „sebevraždou” a nijak jinak… Za i mimo jiné tento pokrok je nám ctí nést na českém telekomunikačním trhu primární odpovědnost. Ale zpět k věci.
 

Nemyslíme si, že je ve Vašem zájmu snažit se nám práci znepříjemňovat příliš. Napíši to na rovinu. V době, kdy Vaše retenční ceny jsou nejdražší, tzn. jak jsme si uvedli např. v případě Vodafone tarifu Super vs. Vašich Next Neomezeně XL nebo L a dále pak třeba NextU Neomezeně XL za 643 Kč vs. O2 YOU NEO Max 5G s Air Bank, což je maličkost, za 301 Kč (bez Air Bank 599 Kč, což je pořád levnější než ten Váš nedávno retenčně zdražený nesmysl), nepovažuji za moudré snažit se neustále naši službu nám pro naše klienty bojkotovat. Protože pokud tak budete činit, tito klienti Vám v době, kdy se vůbec dozví, a to ať už od nás, anebo odkudkoli jinud, o možnosti platit méně, prostě platit Vaše předražené služby už nebudou. Jinými slovy pokud se Vám jednoho dne podaří nám naši práci třeba efektivně vzdáleně zablokovat, doženeme to do stavu, kdy nám Váš klient dá pro vyřízení svého požadavku docela prostě plnou moc a my mu přes to danou retenci u Vás nastavíme, anebo Vám jej rovnou, a to pravděpodobněji, neboť se také snažíme chodit cestami nejnižšího odporu, sebereme – převedeme ke konkurenci. V konečném důsledku to pro Vás bude znamenat, že začnete přicházet o peníze mnohem více. A plné moci už nezablokujete, těm musíte vyhovět ze zákona. S plnou mocí od klienta to s námi už řešit budete muset.
 

Ale to je jen jedna z možností, které máme. Další možností je, že pokud nám pro klienta sjednat retenci neumožníte, klienta Vám sebereme nejen jistě tak, že se s ním jednoduše telefonicky spojíme a OKU vyndáme z Vaší webovky, ale nebudeme se namáhat s Vámi bavit vůbec, tzn. převedeme jej ke konkurenci za lepším rovnou a ihned bez čekání, než nám klienta začnete z retencí nějak nahánět, až se k tomu dostanete. Z komunikací s některými Vašimi zaměstnanci vnímáme, že tito v argumentaci při snaze obhajovat Vaše opatření dost pokulhávají (blbě je školíte, anebo si to sami také neuvědomujete). Proč? No pokud mi operátorka na lince odvětí, že tady to podvod, támhle to podvod, že OKU mi nevydá, protože…, vydáme si ho jednoduše za 10 minut sami. Do třetice když se nám nezdaří retence, jakou si klient u nás objedná, ale tento trvá na T-Mobile, zařadíme ho do „dávky” a tu pak předáme jednou za 14 dnů k vyřízení za úplatu Vašemu námi „zkorumpovanému” střednímu managementu, jenž nám tam ten tarif prostě nastaví. No a do čtvrtice, což asi zatím stačí, za páté, šesté atd. už prozrazovat nebudu, ještě jedna pecka – s O2 máme nastavenu přímou „retenční” spolupráci tak, že pokud jim přivedeme nového klienta, rovnou nám pro něj dají to, co chceme. Bez tajností, dohadů, ale prostě na „dobrý den, pane Böhme, co panu XXX a za kolik nastavíme dnes?” Těch příkladů a možností máme za ty čtyři roky více; tyto Vám sděluji proto, abyste se probrali a přestali svoji firmu zbytečnými snahami o zastavení Böhma okrádat. Váš antiBöhm vývoj stojí T-Mobile zbytečné miliony, my vše, co aplikujete, stejně do pár hodin prolomíme nebo odejdeme, zastavit nás zkrátka nemůžete. A ne, nepíši to proto, že nám jako teče do bot, díky čemuž jsme se Vás odhodlali takto „strašit”. Že jsme jako v koncích, že jste nás dostali a my už nebudeme ty retence moci dělat. Píši Vám to proto, že Vám chceme svým způsobem pomoct, resp. pomoc vyššímu vedení T-Mobilu, aby si tady uvědomili, že tyhle šaškárny, co pořád vymýšlí nižší vedení, jsou pro T-Mobile jako firmu nesmyslně drahé a dnes už potenciálně nebezpečné. Protože miliony Vás stojí opatření, která nefungují a další miliony až stovky milionů Vás bude stát odliv klientů, které Vám, když to přeženete tak, až nám přestane být sjednávání retencí v rámci T-Mobile pohodlné, začneme brát. Nepochybně i nám jde o jisté pohodlí a pokud to bude u konkurence pro našeho klienta levnější a k tomu navíc sjednat pohodlnější, nemáme důvod se s pomatením T-Mobilu nějak více zabývat, vůbec se s Vámi a Vaším retenčním o něčem dohadovat. S O2 i Vodafonem jednáme přímo vlastním jménem, jen s Vámi ještě hrajeme Vaše hry, o kterých stejně polovina Vašich retenčáků dobře ví, ale jen mlčí a dělají nevědomé, aby sami neměli případně problémy. Tyhle Vaše hlouposti už dnes nejenže pouze nemají smysl, nýbrž jsou sebedestruktivní. Už těch opičáren vážně navrhuji zanechat.
 

Co raději vše přehodnotit, přestat blbnout a dát si konečně rande? Říká se o mně, že jsem poměrně schopný analytik a manažer. Co si naopak začít vzájemně vypomáhat a najít k sobě (společnou) cestu? Jsem pro zahození jak mého, tak i Vašeho ega a započetí něčeho společného lepšího, no ne? Aktivně Vám žádné klienty zatím nenaháníme… Reklamu prakticky nepotřebujeme, práce máme opravdu dost. Navázání spolupráce s Vámi může být jen ku prospěchu tak, že Vám snížíme odliv Vašich klientů. Pokud se to ale má stát, bude potřeba přehodnotit po letech Váš přístup k nám, sednout si normálně ke stolu a probrat konstruktivnější možnosti. Nebude to tak lepší, co říkáte? Mám pro Vás naopak pár extrémně ziskových nápadů, nechcete si je vyslechnout?
 

Za tým MojeRetence.CZ
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

Mohlo by Vás také zajímat...