Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jelikož pro mobilní operátory nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Plaťte raději za služby elektronických komunikací až o 82 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Co je a jak najít OKU kód

OKU (ověřovací kód účastníka) je 14místný číselný kód umožňující pro Vaše mobilní telefonní číslo a/nebo pevný internet změnit mobilního operátora. OKU kód je číslo, které mobilní operátoři pečlivě schovávají co nejdál ze zorného pole svého klienta a to proto, aby ho pokud možno od přechodu ke konkurenci odradili. A my si dnes napíšeme, kde jej u některých mobilních operátorů najdete.
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 

Jak najít OKU kód u T-Mobile

 
1. Navštivte webové stránky Můj T-Mobile kliknutím SEM nebo zadáním adresy https://www.t-mobile.cz/muj-t-mobile do webového prohlížeče.
 
2. Pro přihlášení použijte Vaše uživatelské jménoheslo, případně využijte možnost přihlásit se prostřednictvím SMS.
 
3. V horní části stránky najdete menu, kde klikněte na sekci Smlouva a následně vyberte Přehled smluv.
 
4. Nyní vyberte konkrétní službu, pro kterou potřebujete získat Ověřovací kód účastníka (OKU).
 
5. Klikněte na možnost Zobrazit Ověřovací kód účastníka (OKU).
 
6. Pro zobrazení OKU kódu zadáte Vaše heslo pro komunikaci zodpovědné osoby a potvrdíte kliknutím na tlačítko Potvrdit.
 
7. Na obrazovce se zobrazí OKU kód, jenž si zkopírujte nebo opište. Kód obvykle začíná osmičkou a má celkem 14 číslic.
 
 

Jak najít OKU kód u Vodafone

 
1. Navštivte webové stránky Vodafone kliknutím SEM nebo zadáním adresy https://www.vodafone.cz/ do webového prohlížeče.
 
2. V pravém horním rohu stránky najdete tlačítko Můj Vodafone, na které klikněte a přihlaste se ke svému účtu. V případě, že účet sdílíte s dalšími uživateli, je nutné se přihlásit jako administrátor.
 
3. Dále klikněte na tlačítko Administrátor, které najdete v pravém horním rohu, a poté zvolte Smlouvy a splátky.
 
4. Pokračujte výběrem možnosti Kód pro přenos služby a následně Kódy pro přenos čísla.
 
5. Na Váš mobil přijde ověřovací kód ve formě SMS. Tento kód vyplňte do příslušného pole na webové stránce a klikněte na Pokračovat.
 
6. Po zadání ověřovacího kódu se zobrazí OKU kód pro přenos čísla. Tento kód si pečlivě opište.
 
 

Jak najít OKU kód u O2

 
1. Navštivte webové stránky Moje O2 kliknutím SEM nebo zadáním adresy https://moje.o2.cz do webového prohlížeče.
 
2. Přihlaste se svým uživatelským jménemheslem.
 
3. V sekci Moje služby a zařízení vyberte službu, pro kterou potřebujete OKU kód.
 
4. Pak se posuňte dolů k části Pomoc a podpora a klikněte na Zobrazit Ověřovací kód účastníka (OKU).
 
5. Pro zobrazení OKU kódu potvrďte svoji totožnost znovu vyplněním přihlašovacích údajů do Moje O2.
 
6. OKU kód si zkopírujte nebo opište. Kód obvykle začíná osmičkou a má celkem 14 číslic.
 
 

Jak najít OKU kód u Emtéčka

 
1. Navštivte webové stránky Emtéčka kliknutím SEM nebo zadáním adresy https://samoobsluha.emtecko.cz/Login do webového prohlížeče.
 
2. Pro přihlášení použijte Vaše uživatelské jménoheslo, případně využijte možnost přihlásit se prostřednictvím SMS.
 
3. V sekci Služby naleznete podsekci Profil, kde se nachází OKU kód.
 
4. OKU kód si zkopírujte nebo opište. Kód obvykle začíná osmičkou a má celkem 14 číslic.
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

Mohlo by Vás také zajímat...