Mobilní tarif, internet a televize levnější o 82 %? Neomezené volání a SMS za 199 Kč, anebo podpultovka zcela neomezená včetně dat za 263 Kč měsíčně? To třeba i hned bez závazků, sankcí, dlouhodobě a včetně DPH? Zařídíme. Jsme nepolitická osvětová nezisková komunita pracující pro společnost a nikoli chamtivé zájmy nenažraných mobilních operátorů. Od dubna 2020 jsme zlevnili už přes osm tisíc služeb. Nevěříte? Projděte si naše nezávislé reference a přesvědčte sami. Osm z deseti klientů přijde na doporučení.

Odpověděli jsme Echo24. Zopakuje se scénář iDNES?

Odpověděli jsme Echo24. Bude se opakovat situace s iDNES před čtyřmi lety, anebo bude článek Echo24 seriózní? Vzhledem k charakteru jejich psaní (typické mainstreamové dezinformace) v podobě navíc názorů, tedy věcí cucaných z prstů, tomu moc nevěříme. Třeba ale příjemně překvapí…
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 

Dotazy k článku pro Echo24

 

Dobrý den,
 
připravuji článek o tarifech, a především těch podpultových, jejichž sjednání nabízíte. Slyšel jsem ze svého okolí na Vaši službu kladné ohlasy, a proto mne téma zaujalo. Samotnému se mi nezamlouvá, že máme jedny z nejdražších služeb v Evropě a kladu si otázku (a kladu ji také operátorům) proč na tyto podpultové tarify nedosáhne veřejnost. Pokud by Vám to nevadilo, položil bych I Vám pár dotazů:
 
1. Vaše nabídky tarifů jsou na české poměry velmi výhodné, některé zřejmě kopírují nejvýhodnější možnosti pro velké firmy. Jakou má zákazník záruku, že mu operátor po sjednání Vámi tarif nevypoví dříve či nezdraží? (např. u smlouvy na dobu neurčitou)
 
2. Jak se k Vaší službě staví sami operátoři? (předpokládám, že s tím nemají problém, jelikož to pro ně znamená další zisk)
 
3. Uvádíte, že společnost je nezisková a pracuje především pro veřejnost. Poplatky se zdají být opravdu v režimu tří až čtyř měsíční návratnosti pro zákazníka. Chci se zeptat, je vskutku společnost bez výrazného zisku ze sjednávání tarifů ?
 
4. Pozorujete v poslední době nárůst klientů? Kolik cca tarifů sjednáte/zlevníte za rok (např. za rok 2024)?
 
Mnohokrát děkuji. S pozdravem,
Matěj Michálek, Redakce Echo24.

 
 

Odpověď pro Echo24

 

Hezký den,
 
děkuji za mail. Pokládáte dotazy, na které však nelze z kontextuálních důvodů obdobně stručně, jako byly položeny, odpovědět. Nicméně v duchu jejich položení v rámci možností odpovím.
 
1. Naprosto stejnou, jako v případě sjednání tarifů kýmkoli jiným včetně jich samotných. Totiž v procesu zákazníka před operátorem komplexně zastupujeme. Před asi třemi lety nicméně jsme nějaké pokusy o předčasné zrušení slev hned se dvěma operátory řešili. Vedlo to v obou případech k úspěšným reklamacím včetně dobropisů a drobných náhrad s taktním upozorněním operátorů, že hodlají-li takto nekale vůči nám, resp. svým klientům postupovat, povede to k určitým důsledkům, jež by nemusely být v jejich zájmu, načež po dodání těmto několika konkrétních příkladů svého nekalého jednání zanechali. Dále se nás rovněž dva pokusili vydírat nesmysly týkajícími se jejich ochranných známek a zmiňování se o nich na našem webu – oba podněty advokátů jsme obratem zamítli. V tu dobu pochopili, že nás musí brát vážně a za další cca rok po dalších drobných peripetiích si uvědomili, že s námi nemohou udělat vůbec nic. Následně se to postupně svým způsobem otočilo… Vzhledem ke hrám, které spolu vzájemně s operátory hrajeme, a zejména v zájmu českého spotřebitele elektronických komunikací, nebudu detaily, stejně jako operátoři, (prozatím) prozrazovat. Mohu však ujistit, že výsledek je pro spotřebitele pozitivní, což se mimo jiné za poslední rok odráží např. na různých operátorských, byť stále ještě spíše sporadicky i ne úplně už nejstupidnějších, akcích a vyšších retencích. Co se dále týče doby neurčité, o tom máme vydaný poměrně nový článek: https://mojeretence.ictx.cz/?p=9676
 
2. Mají a nemají. Samozřejmě operátorům vadí, že mimo jiné i díky nám už nemohou své služby vždy tak masivně předražovat. Nenechme se ale zmýlit, i např. po námi zprostředkované „slevě” 80 procent operátor na zákazníkovi platícím neomezenku včetně dat bez jakýchkoliv limitů kolem 300 Kč měsíčně vysoce vydělá. Dle našich zdrojů aktuální (2025) reálné náklady na zcela neomezovaný mobilní tarif jsou kolem 30 Kč. Jak k tomu český klient operátora přijde, když v ceníkové ceně za to má zaplatit téměř 1400 Kč? Jsou šílení? Nemravný zisk pro operátora znamená prodat jeho nejvyšší tarif za 100 Kč…
 
3. Omlouvám se, nerozumím dotazu. Je společnost bez výrazného zisku za sjednávání tarifů vskutku co?
 
4. Ano. V roce 2024 to šlo do tisíců. Klientům mobilních operátorů jsme v roce 2024 ušetřili vyšší desítky milionů korun (počítáno v horizontu úspory od sjednání podpultové ceny 2 let). Poptávka roste a někdy od září 2024 jsme se v podstatě nezastavili. Jsme v situaci, kdy mnohé poptávky vzhledem k jejich charakteru i odmítáme. Například různé spekulace, vypočítavosti, příliš laxní poptávající a podobně.
 
Pokud budete mít další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 

Sledujte nás na FB stránce mojeretence.cz, FB skupině Podpultové mobilní TARIFY, FB skupině T-Mobile ne/spokojení zákazníci a/nebo FB skupině O2 ne/spokojení zákazníci, kde se dozvíte od nás novinky mezi prvními. Překlep, chyba, dotaz nebo názor k věci? Po registraci / přihlášení můžete využít otevřeného diskuzního tématu v našem fóru. Pro aktualizovanou nabídku zprostředkování podpultových mobilních tarifů klikněte SEM.

 

Mohlo by Vás také zajímat...