Zdá se, že to zdaleka není jen o diskriminaci zákazníků mobilních operátorů. Od jisté doby nám totiž Facebook neumožňuje publikovat žádný typ neklamy. Tedy ne že bychom ji potřebovali. V minulosti to nicméně nebyl žádný problém.
Totiž pokud chceme publikovat neklamu, Facebook nám tuto v jakékoli podobě zamítne s argumentem údajného klamání. Přitom naše neklamy, které jsme se pokusili za poslední tři měsíce publikovat, vypadají takto:
Našim obslouženým klientům za poslední téměř rok a půl nepřipadá, že bychom je klamali. Vždy obdrželi přesně to, co si objednali, což potvrzují svými recenzemi jak na Google, tak i na Facebooku. To jsou fakta, se kterými my nehneme.
Níže si uvádíme kritéria pro povolení a zamítnutí reklamy, které nám Facebook předložil. Co je a co není povoleno:
Naše jen sporadicky publikované reklamy, které nazýváme neklamy, jelikož neklamou, neobsahují žádnou propagaci klamavého, zavádějícího či jinak nepravdivého nebo podvodného obsahu. Samozřejmě s výjimkou vylákání z lidí osobních údajů a peněz. No jo, jenže účelem většiny reklam je z lidí vylákat osobní údaje a naprosto všech reklam jejich peníze. Při těchto zásadách na Facebooku by nemohl existovat žádný sponzorovaný obsah. A ruku na srdce, denně se s evidentním a jasně podvodným obsahem povoleným Facebookem na Facebooku všichni setkáváme. Takový evidentní obsah Facebook nezakáže ani po jeho nahlášení. Na co konkrétně odkazuje Facebook v souvislosti s námi:
# Naše neklamy nepropagují žádné bezpečnostní prověrky.
# Naše neklamy nepropagují žádné To se mi líbí ani sledující.
# Naše neklamy nemají, nepropagují, ani nemají s vízy nic společného.
# Naše neklamy neobsahují obrázek žádné veřejně známé osobnosti.
# Naše neklamy nepropagují žádné aplikace ani účasti v loteriích.
Naše neklamy jsou zcela v souladu s pravidly sítě Facebook a vypadají shodně jako reklamy jiných osob nebo společností. To jen pouze my od jisté doby nesmíme na Facebooku inzerovat v souvislosti s projektem MojeRetence.CZ vůbec nic. Digitální diskriminaci si tak nezažívají pouze čeští klienti mobilních operátorů, ale zdá se, že i my a naše práce pro tyto klienty na Facebooku. Nebo na to máte jiný názor?
Za tým MojeRetence.CZ
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz
Pokud byste naši práci v rámci neziskové iniciativy zcela prosté od jakýchkoliv dotací a konvenčního politického vlivu snad nějakou náhodou chtěli finančně podpořit, můžete využít čísla účtu 55555513/2010 se zprávou pro příjemce „DAR MR 4593”. Vlivem zprávy pro příjemce budeme vědět, že Vaše podpora přišla na podnět tohoto článku. Ale nehlaste se všichni, dobrovolné příjmy nám chodí takřka výjimečně, případný Váš tak bude spadat do skutečně ojedinělých případů. Jako gesto bude Váš příspěvek fajn, neboť tím získáme dojem, že alespoň někdo si nás za to, že jednáme v jeho zájmu, váží. Za případnou jakoukoli Vaši podporu velmi děkujeme!
Využíváte-li Zuckerbergovu obchodní síť Facebook, můžete nás sledovat i tam, a to jak na facebookové stránce s názvem MojeRetence.CZ ZDE, tak ve skupině Podpultové mobilní TARIFY ZDE čítající aktuálně přes 1,8 tis. členů. Právě na Facebooku se vždy nejdříve dozvíte vše aktuální u nás na MojeRetence.CZ, kde Vám v rámci možností také můžeme na Vaše případné dotazy reagovat.
Všimli jste si překlepu nebo našli v článku chybu? Máte dotaz nebo názor k věci? Po snadné registraci / přihlášení můžete využít otevřeného diskuzního tématu v našem fóru ZDE. Pro aktualizovanou nabídku zprostředkování podpultových mobilních tarifů klikněte SEM.