Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jakožto nepolitická nezisková iniciativa, jelikož pro žádného mobilního operátora nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Nenechte ze sebe dělat mobilními operátory blbce a plaťte za telekomunikační služby až o 75 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Jak vlastně funguje mojeretence.cz, resp. jaký je postup při sjednávání retence

 

OBSAH TOHOTO ČLÁNKU NEMUSÍ BÝT AKTUÁLNÍ. VŽDY AKTUÁLNÍ INFORMACE NAJDETE NA HLAVNÍ STRÁNCE WEBU ZDE.

 
Jelikož se nás někteří potenciální klienti před svým rozhodnutím, zda využijí, nebo nevyužijí našich služeb, táží, jaký bude v případě jejich zájmu postup, rozhodli jsme se pro urychlení celého procesu část postupu popsat v samostatném článku.
 
 

NETIO.CZ webhosting

 

Jaký je postup při sjednávání retence?

 
Potenciální klienti nás kontaktují různými způsoby. E-mailem či telefonicky, skrze soukromé zprávy v různých diskuzních fórech, kde sdílíme s uživateli daných fór některé naše zkušenosti (např. fórum ETIQ.CZ) a po zavedení rozklikávačky Levnější tarify v hlavním menu stránky mojeretence.cz prostřednictvím formuláře k tomu určeného s názvem Chci retenci (tarif u jiného operátora). Ostatně na poslední zmíněný formulář odkazujeme každého, jelikož abychom se mohli potenciálnímu klientovi věnovat, je zapotřebí zejména jeho souhlas s našimi obchodními podmínkami a reklamačním řádem včetně udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů, neboť následně skutečně s některými osobními údaji, jež nám pak už zákazník sdělí, protože jinak odvedení naší práce není možné, pracujeme.
 

Po vyplnění formuláře podle toho, co vše daný potenciální zákazník vyplní (většinou nic moc), tohoto již e-mailem nebo telefonicky kontaktujeme nazpět, abychom zjistili jeho současný stav a vyhodnotíme-li, že je jeho situace řešitelná, předali mu následně některé pokyny, kdy mezi tyto pokyny standardně patří poskytnutí nám především následujících doplňujících osobních údajů:
 

  • rodné číslo a číslo platného občanského průkazu (RČ, ČOP) (tyto údaje bývají vyžadovány operátory při volání na linku z jiného než zákaznického telefonního čísla, je proto nutné je poskytnout i nám);
  • heslo pro komunikaci s operátorem (někdy jej operátoři nevyžadují a stačí jim RČ a ČOP, jindy nevyžadují RČ ani ČOP a stačí jim heslo, někdy nevyžadují vůbec nic, čímž pracovně i morálně selžou – my potřebujeme mít z důvodu maximalizace efektivity práce vše);
  • aktuální cena a tarif, pokud jej dosud neznáme, plus zda za posledního půl roku potenciální zákazník vyjednával o nějaké slevě a případně o jaké, s jakým průběhem a jakým výsledkem;
  • informace, zda potenciální zákazník má na daném uživatelském účtě u operátora ještě nějaké další služby a pokud ano tak jaké a za jaké ceny (včetně opět informace viz předchozí bod);
  • informace, zda jsou všechny závazky vůči operátorovi řádně splaceny, resp. že není u operátora momentálně žádný dluh;

 

a nakonec vyzýváme potenciálního zákazníka k odeslání dohodnuté odměny ve výši dle počtu řešených služeb na bankovní účet spol. ICTX.CZ, s.r.o. s námi zvoleným variabilním symbolem, specifickým symbolem v podobě znění řešeného a/nebo kontaktního telefonního čísla a zprávou pro příjemce celého jména a příjmení potenciálního zákazníka. Přijetím částky na bankovní účet naší společnosti se tento dříve potenciální klient stává nově klientem, čímž mezi námi zároveň vzniká smluvní obchodní vztah, ze kterého plynou pro všechny strany veškerá práva a povinnosti, jež stanovuje platná česká legislativa. Jinými slovy nejde o nic jiného než běžnou obchodní dohodu.
 

Jakmile se potenciální klient stane klientem, znovu tohoto kontaktujeme s konkrétními pokyny, které nyní musí, pokud chce maximalizovat úspěšnost svého požadavku, striktně dodržovat, kdy tyto pokyny ale už (alespoň do prozrazení jiným klientem, jenž využil, nebo nakonec nevyužil našich služeb) neprozradíme, neboť společně s dalšími souvisejícími záležitostmi patří tyto mezi náš know-how.
 

Nakonec se dáme do práce, která může v součinnosti s klientem a v závislosti na různých okolnostech trvat 1 až 14 dnů. S tímto je nutné počítat, na toto je potřeba se připravit. Po celou tuto dobu však klient s mobilním operátorem nic neřeší, vše řešíme za něj, pouze se můžeme s klientem průběžně domlouvat a přizpůsobovat probíhajícímu aktuálnímu stavu. Klient s mobilním operátorem o ničem v této věci nejedná, pouze následuje našich pokynů, jež jsou pro nás běžnou rutinou.
 
 

Je tento druh podnikání legální?

 

Výtek, že něco takového, co děláme, není legální, čestné nebo jinak vhodné, se nám sem tam zejména v některých diskuzních fórech dostává a to zejména od lidí, jimž jsme z nějakého důvodu službu odmítli poskytnout. Mezi takové důvody může patřit, mimo jiné, např. neschopnost zjištění a dodání pro vykonání naší práce potřebných námi požadovaných údajů, případně, a to se nechceme nikoho osobně dotknout, nižší psychická vyspělost dotyčného. Samozřejmě tito lidé a právě z např. těchto důvodů nemají správné informace. Bezproblémovými klienty bývají ti, kteří vědí, co chtějí, nespekulují a proto mají také nejrychleji hotovo. Naštěstí takových zákazníků je naprostá většina.
 

Pokud bychom měli naši práci s něčím srovnat, pak by to byl např. web LevnaTramvajenka.cz, anebo takřka libovolná cestovní kancelář. To s tou cestovní kanceláří asi nejlépe popsal uživatel jednoho z fór, kde jsme ještě donedávna figurovali, jehož vyjádření přikládáme k přečtení.
 

Argument legálnosti a srovnání
 

Legalita celé věci je v neposlední řadě zajištěna de-facto plným informováním potenciálního i následně již klienta, jenž nás předáním nám svých osobních údajů potřebných pro zajištění té které služby k naší práci zplnomocňuje. Naše služby jsou v pořádku a na trhu patří mezi běžné.
 
 

Jak pracujete s osobními údaji klientů?

 

Osobní dobrovolně předané veškeré údaje našich klientů uchováváme, a to pouze po dobu nezbytně nutnou k vykonání naší práce a zajištění ochrany, na samostatném počítači vybaveném operačním systémem Linux a nepřipojeném k síti internet, jehož pevné disky jsou plně zašifrovány nejmenovaným open-source šifrovacím nástrojem, kdy k jejich odemčení je zapotřebí nejen kombinace dvou silných hesel, ale také několika tzv. klíčových souborů, bez kterých se k datům nelze nikterak dostat. Jedná se v ČR o dle informací našich kontaktů z České advokátní komory starých cca půl roku jeden z mála způsobů, jenž zatím nedokázala prolomit žádná z českých ani amerických bezpečnostních složek. Totiž jestli o něco skutečně nekompromisně dbáme, tak je to nepodceňování a maximalizace zabezpečení dat.
 
 

Otázky a odpovědi formou diskuze

 

Jelikož je tento text psán ve formě článku, je k němu též otevřená veřejná diskuze a proto pokud máte jakýkoli konstruktivní dotaz k věci, prosíme, využijte prostoru níže, kde se Vám můžeme věnovat. Děkujeme za Vaši pozornost a zájem.
 

Mohlo by Vás také zajímat...

4 Komentářů

  1. Martin Světnička napsal:

    Díky opravdu moc pane Martine za vyřešení. Potvrzuju na třech rodinných číslech u Vodafone 1x za 194 Kč 100 minut, neomezené sms a 1.25 gb dat a 2x za 300 Kč neomezené volání, sms a 1.5 gb dat. S manželkou jsme hendykepovaný, já jsem krátkozraky a manželka slepá a moc si vaší pomocy vážíme. Musím říct, že pan Martin nám se vším ochotně poradil a nakonec zařídil tarifi pro všechny tři zadarmo. To jsme nečekali!!! Moc děkujeme, bez vás by jsme to asi nedali. Moc si toho vážíme.

  2. Martin Böhm napsal:

    Hezké ráno, pane Světničko. Není vůbec zač, rádi jsme Vám pomohli. Pokud pro Vás budeme moci v budoucnu cokoli opět udělat, neváhejte nás kontaktovat. Dále jsme spolu hovořili o pomoci s nastavením telefonu, ozvěte se mi, prosím, v této věci na e-mail a můžeme se následně setkat. Ať Vám hlavně zdraví slouží a těším se na shledanou. Martin, mojeretence.cz

  3. Patrik008 napsal:

    Dobrý den, měl bych zájem o tarif za 330 Kč 12GB.

  4. Martin Böhm napsal:

    Hezký den. Prosím, vyplňte TENTO formulář, následně Vás budeme kontaktovat a věnovat se Vám. Akorát poprosím o strpení, máme toho teď hodně. Děkuji.