Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jakožto nepolitická nezisková iniciativa, jelikož pro žádného mobilního operátora nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Nenechte ze sebe dělat mobilními operátory blbce a plaťte za telekomunikační služby až o 75 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Jednodušší alternativa k přetíženým retencím (aktualizováno)

 

OBSAH TOHOTO ČLÁNKU NEMUSÍ BÝT AKTUÁLNÍ. AKTUÁLNÍ INFORMACE NAJDETE ZDE. SLEDUJTE DATA A AKTUALIZACE ČLÁNKŮ.

 

Za poslední dobu jste mohli vypozorovat naše přetížení při vyřizování takzvaných retenčních podpultových tarifů. Zdá se, že se naše činnost a zejména její doporučování na internetu rozkřikla a zájem o naše služby tudíž vzrostl natolik, že to zkrátka vzhledem k tomu, že nejsme firma s možností rozšiřování, nýbrž nezisková organizace, nestíháme. Nejen z tohoto důvodu jsme proto připravili alternativu.
 
 

NETIO.CZ webhosting

 
 

Čím víc proužků, tím víc adidas

 
Alternativou je hromadný zákaznický účet. Konkrétně to funguje tak, že máte-li na jednom zákaznickém účtu více služeb, získáte vyšší slevy. Tak to platí zejména u zákazníků na IČO. No a abychom celý proces usnadnili a zejména mohli obsluhovat zájemce v době přetížení standardní služby sjednávání retencí, založili jsme jeden takový zákaznický účet i my. Tento zákaznický účet jsme vytvořili, zajistili si na něm maximální retenční slevu možnou pro IČO, abychom jej mohli nyní nabízet i Vám. Od 4.3.2022 je konečně v provozu.
 
 

Nikoli nově naše, ale stále Vaše

 
Ačkoli se Vaše číslo při této možnosti vloží pod náš zákaznický účet, zůstává nadále ve Vašem výhradním držení. To znamená, že při převodu čísla mezi sebou podepisujeme jednoduchou dohodu stvrzující, že číslo se službou zůstává ve Vašem výhradním držení, stejně tak jako zůstává ve Vašem výhradním držení za jeho využívání odpovědnost. Naše role je zde pouze zprostředkovávající, tzn. že Vám pouze zajišťujeme slevu obdobnou jako při zprostředkovávání standardní služby MojeRetence.CZ uvedenou na hlavní stránce webu (přesněji níže).
 
 

A teď konečně jak to funguje

 
Bez dalšího zbytečného textu uvedeme v bodech postup, jak to funguje:
 

#. Vaše číslo se službou je převedeno pod zákaznický účet spravovaný naší neziskovou organizací
#. Při převodu čísla se službou podepisujeme tyto přihlášky v závislosti na Vaší volbě mobilního tarifu
#. Na rozdíl od běžného sjednání retence neplatíte zprostředkovatelský poplatek
#. Posíláte pouze vratnou zálohu odpovídající výši dvou základních měsíčních paušálů a jednorázový 500 Kč manipulační poplatek
#. Číslo se službou včetně zálohy Vám vrátíme / přepíšeme zpět do 30 dnů kdykoli od podání případné výpovědi

 
To celé znamená, že služby spravované naší neziskovou organizací (ETIQ.CZ, z.s.) jsou vždy naprosto bez závazku, okamžitě vypověditelné, do 30 dnů od případného projevení Vašeho zájmu o ukončení vratné včetně celé poslané zálohy. Pokud se tedy rozhodnete v budoucnu cokoli změnit (například tarif, což v tomto případě lze), díky jednoduchosti věci to provedeme bez zbytečného prodlení. Tento proces je na rozdíl od sjednávání služby Moje retence 100% jistý, s žádným mobilním operátorem při něm nevyjednáváme, je to jen otázka Vašeho zájmu a naší společné následné domluvy. Číslo vracíme formou předání Vám kódu OKU, kterým si jej už převedete, kamkoli budete chtít.
 
 

Jak je to s platbami za služby

 
Takřka stejně jako běžně. Bude Vám chodit do e-mailové schránky přímo od mobilního operátora, eventuálně zprostředkovaně od nás, pravidelně měsíční vyúčtování, které uhradíte v termínu bankovním převodem, inkasem nebo složenkou. Rozdíl je pouze v ceně za Vámi zvolený tarif a v tom, že na hlavičce není uvedeno jako plátce Vaše jméno, nýbrž námi zprostředkovávaný smluvní dodavatel služby. Tak jednoduché to je, Vy se nemusíte nadále vůbec o nic starat, jen využíváte námi dodanou službu za podpultovou cenu.
 
 

Od projevení zájmu hotovo i do týdne

 
V případě zájmu o podpultový mobilní tarif s aktuálními retenčními cenami, které můžete zjistit vždy z hlavní stránky MojeRetence.CZ, nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na podstránce Osoby / kontakt. Podrobnosti Vám rádi podáme i telefonicky. Čísel pod zákaznickým účtem provozovaných naší neziskovou iniciativou k datu aktualizace tohoto článku vedeme už 40. Přidejte se i Vy a pomozte nám do budoucna vlivem našeho rozšíření k vyšším slevám i pro Vás. Bude-li nás více, do budoucna se tím můžeme dostat ještě na vyšší slevy než jen ~50 %. Jakmile se tak stane, sami Vás budeme kontaktovat, abyste si přenastavili měsíční platbu na nižší.
 

Pomáháme si navzájem k lepším cenám za telekomunikační služby, čímž zároveň bojujeme proti nenažraným mobilním operátorům a tedy digitální diskriminaci, což je přeci jedině společensky prospěšné, nebo ne?
 
 

Mobilní tarify na ZÚ spravovaném iniciativou

 
Zde jsou uvedeny mobilní tarify dostupné pro uvedené zprostředkování. Kliknutím na obrázek budete přesměrováni do kontaktního formuláře, prostřednictvím kterého, jak je uvedeno výše, je můžete poptat.
 

ETIQ 1 GB PlusETIQ 5 GB PLUSETIQ 8 GB PlusETIQ 12 GB Plus

ETIQ Neomezeně XLETIQ Neomezeně 5G-LETIQ Neomezeně 5G XLETIQ Neomezeně 5G XXL

 
 

Sledujte nás také na sociálních sítích

 
Využíváte-li Zuckerbergovu obchodní síť Facebook, můžete nás sledovat i tam, a to jak na facebookové stránce s názvem MojeRetence.CZ ZDE, tak ve skupině Podpultové mobilní TARIFY ZDE čítající aktuálně téměř 1,1 tis. členů. Právě na Facebooku se vždy nejdříve dozvíte vše aktuální u nás na MojeRetence.CZ, kde Vám v rámci možností také můžeme na Vaše případné dotazy reagovat.
 

Mohlo by Vás také zajímat...