Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jakožto nepolitická nezisková iniciativa, jelikož pro žádného mobilního operátora nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Nenechte ze sebe dělat mobilními operátory blbce a plaťte za telekomunikační služby až o 75 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Představujeme službu Moje akvizice (aktualizováno)

 

SLUŽBA MOJE AKVIZICE BYLA V TOMTO KONTEXTU UKONČENA, NENÍ JI PROTO MOŽNÉ SJEDNAT. NADÁLE SJEDNÁVÁME POUZE SLUŽBY UVEDENÉ NA HLAVNÍ STRÁNCE WEBU. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ. AKTUALIZACE OZNÁMENÍ PROBĚHLA 16.12.2022.

 
 
Službu sjednání takzvané retenční (zadržovací) ceny u mobilního operátora poskytovanou naší neziskovou organizací už přes dva roky znáte. V podstatě se jedná o zprostředkování podpultového mobilního tarifu nabízejícího totožné podmínky akorát za výražně nižší ceny přesahující i 50 a více procent (např. neomezený tarif stojící běžně předražených 875 Kč umíme pro jednotlivce za 438 Kč či firmy až 337 Kč měsíčně, to bez závazku a včetně DPH). Nabídku těchto služeb najdete přímo na hlavní stránce webu MojeRetence.CZ.
 
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 
Služba Moje akvizice je novinka nabízející alternativu těm, kteří z nějakého důvodu na retenci nedosáhnou, nechtějí čekat, až na ně, protože je o sjednávání retencí velký zájem, přijde řada, nechtějí absolvovat vyjednávací kolečko s mobilním operátorem, anebo nechtějí platit zprostředkovatelský poplatek. Podpultovou retenční cenu mobilního tarifu lze v rámci služby Moje akvizice získat rychleji, levněji, na dobu neurčitou, samozřejmě též bez závazku a se zachováním telefonního čísla i odpovědnosti ve vlastnictví klienta.
 
Kromě rovněž toho, že v rámci služby Moje akvizice je možné mobilní tarif 1x měsíčně změnit na kterýkoli jiný z akviziční nabídky, od 10.08.2022 rovněž pro naše členy poskytujeme bezplatnou spotřebitelskou a právní ochranu spočívající v garanci sjednaných podmínek bez jakýchkoli starostí a v neposlední řadě možnost po doporučení dalších alespoň šesti členů navýšení slevy za tarif z běžné ceny na 61,5 %, což v případě například tarifu Neomezeně XL znamená za tento neomezený mobilní tarif cenu pouze 337 Kč měsíčně, za neomezený mobilní tarif Neomezeně 5G L cenu 404 Kč měsíčně, anebo za ten vůbec nejvyšší neomezený i rychlostně tarif Neomezeně 5G XXL cenu 606 Kč měsíčně! No a pokud těch členů přivedete dvacet, jeden libovolný mobilní paušál budeme platit za Vás, tedy jej budete mít u nás zdarma.
 
 

Co je Moje akvizice a jak funguje?

 

#. vaše číslo se službou, které zůstává ve Vašem vlastnictví, je převedeno pod zákaznický účet spravovaný naší neziskovou organizací
#. při převodu Vašeho čísla se službou podepisujete tuto přihlášku a přijímáte tyto jednoduché aktualizované podmínky
#. na rozdíl od běžného sjednání retence nebo přetahovačky neplatíte zprostředkovatelský poplatek
#. posíláte pouze vratnou jistinu odpovídající výši dvou základních měsíčních paušálů a jeden jednorázový 500 Kč manipulační poplatek
#. číslo se službou včetně jistiny Vám vrátíme / přepíšeme zpět do 30 dnů kdykoli od podání případné výpovědi

 
To celé znamená, že služby spravované naší neziskovou organizací (ETIQ.CZ, z.s.) jsou vždy naprosto bez závazku, okamžitě vypověditelné, do 30 dnů od případného projevení Vašeho zájmu o ukončení vratné včetně celé poslané jistiny. Pokud se tedy rozhodnete v budoucnu cokoli změnit (například tarif, což v tomto případě lze), díky jednoduchosti věci to provedeme bez zbytečného prodlení. S žádným mobilním operátorem při sjednávání služby Moje akvizice nevyjednáváme, je to jen otázka Vašeho zájmu a naší společné následné domluvy. Číslo v případě ukončení Vašeho zájmu / výpovědi kdykoli v budoucnu vracíme formou předání Vám kódu OKU, kterým si jej už převedete, kamkoli budete chtít.
 
 

Jak je to s platbami za služby

 
Takřka stejně jako běžně. Bude Vám chodit do e-mailové schránky přímo od mobilního operátora, eventuálně zprostředkovaně od nás, pravidelně měsíční vyúčtování, které uhradíte v termínu bankovním převodem, inkasem nebo složenkou. Rozdíl je pouze v ceně za Vámi zvolený tarif a v tom, že na hlavičce není uvedeno jako plátce Vaše jméno, nýbrž námi zprostředkovávaný smluvní dodavatel služby. Tak jednoduché to je, Vy se nemusíte nadále vůbec o nic starat, jen využíváte bez závazku námi dodanou službu za podpultovou cenu.
 
 

Od projevení zájmu hotovo i do týdne

 
V případě zájmu o mobilní tarif za podpultových cenových podmínek uvedených níže v barevných obrázcích se na nás obraťte kdykoliv prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na podstránce Osoby / kontakt nebo telefonicky v PO-PÁ mezi 10-16. hod. Čísel pod zákaznickým účtem provozovaných naší neziskovou iniciativou k datu vydání tohoto článku vedeme 52 (po aktualizaci to bude více). Přidejte se i Vy a pomozte nám do budoucna vlivem našeho rozšíření k vyšším slevám i pro Vás. Bude-li nás více, do budoucna se tím můžeme dostat ještě na vyšší slevy než jen ~50 %. Jakmile se tak stane, dozvíte se to automaticky v rámci poplatku za tarif, který bude najednou nižší.
 
 

Mobilní tarify ve správě iniciativy

 
Zde jsou uvedeny mobilní tarify dostupné pro uvedené zprostředkování. Kliknutím na obrázek budete přesměrováni do kontaktního formuláře, prostřednictvím kterého, jak je uvedeno výše, je můžete poptat. Políčka k vyplnění jsou pod profily našich pracovníků.
 

ETIQ 1 GB PlusETIQ 3 GB PLUSETIQ 4 GB PlusETIQ 5 GB Plus

ETIQ 6 GB PlusETIQ 8 GB PLUSETIQ 12 GB PlusETIQ Neomezeně XL

ETIQ Neomezeně XXLETIQ Neomezeně 5G-LETIQ Neomezeně 5G XLETIQ Neomezeně 5G XXL

ETIQ Internet 10 GBETIQ Internet neomezeněETIQ Internet neomezeně 5G

 

Společně proti digitální diskriminaci

 

Zatímco zaměstnanci mobilních operátorů včetně externích zprostředkovatelských firem jsou v zájmu dosažení maximální možné provize motivovaní sjednat klientovi za mobilní tarif co možná nejvyšší nebo nejlépe plnou cenu, v našem případě je tomu jinak. My zaměstnance mobilních operátorů a externí zprostředkovatelské firmy „korumpujeme”, abychom docílili opaku = získání vždy aktualizovaných informací důležitých pro dosažení úspěchu při vyjednávání o ceně, resp. pro naše klienty zajištění nejnižších, tedy maximálních možných slev.
 
Nižší slevu třeba kolem 25 – 30 % lze získat kdekoliv jinde. ~50 až i 61,5 % umíme sjednat prostřednictvím služeb Moje retence, Moje přetahovačka a Moje akvizice. K tomu nepotřebujeme re-klamu (opakovanou klamu), to se doporučuje a prodává samo.
 
Pomáháme si navzájem k lepším cenám za telekomunikační služby, čímž zároveň bojujeme proti nenažraným mobilním operátorům a tedy digitální diskriminaci. Jsme rádi za Vaši účast, za Vaše doporučování. Děkujeme!

 
 

Sledujte nás také na sociálních sítích

 
Využíváte-li Zuckerbergovu obchodní síť Facebook, můžete nás sledovat i tam, a to jak na facebookové stránce s názvem MojeRetence.CZ ZDE, tak ve skupině Podpultové mobilní TARIFY ZDE čítající aktuálně téměř 1,4 tis. členů. Právě na Facebooku se vždy nejdříve dozvíte vše aktuální u nás na MojeRetence.CZ, kde Vám v rámci možností také můžeme na Vaše případné dotazy reagovat.
 

Mohlo by Vás také zajímat...

1 Komentář

  1. Martin Böhm napsal:

    Pokud máte zájem o zprostředkování výhodnějších telekomunikačních podmínek, přejděte na hlavní stránku mojeretence.cz SEM, kde najdete aktualizovanou nabídku. Pokud budete mít dotaz k článku, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE, telefonicky, anebo prostřednictvím našeho fóra TADY, kde si založte diskuzní téma, anebo pokud již existuje, se přidejte do již probíhající diskuze.