Ačkoli komunikace mezi zájemci o naše služby / klienty a námi probíhá většinou na úrovni, občas se přihodí něco, co hlava prostě nebere. Tedy alespoň nám. S překvapivým svolením námi odmítnutého klienta přikládám naši vzájemnou anonymizovanou komunikaci, při které na nás zprvu dotyčný zapůsobil dobře, avšak nakonec se rozhodl otočit, což vedlo z naší strany k okamžitému ukončení spolupráce.
Anonymizovaná historie komunikace bez komentáře
poptávající 29.08.2022, 19:46
Kam odepsat: Jiří KRÁLÍK <****@seznam.cz>
Poptávka retence T-Mobile: Neomezeně XL za 438 Kč měsíčně (odměna za sjednání 1.500 Kč, platnost tarifu 5 let)
Dotace na telefon: NE, dotaci na telefon nevyužiji – tarif bude s platností 5 let bez závazku (bez dodatečné odměny)
Kontaktní tel.: 737******
Řešený tel.: 737******
Telefonický kontakt: Pouze PO-PÁ mezi 16:00 – 18:00 hod.
Referenční kód:
Zpráva:
Dobrý den, mám zájem o „vylepšení“ rodinných paušálů 🙂 Jedná se tato čísla:
737******,
774******,
603****** (aktuálně u těchto tří čísel zřízen Můj student 100 + 14 GB),
604****** (Student neomezeně).
Předem děkuji, s úctou Jiří Králík
—
Tento mail byl odeslán prostřednictvím Formulář – Moje retence T-Mobile z mojeretence.cz (https://mojeretence.ictx.cz).
mojeretence.cz 29.08.2022, 19:47
Hezký den, pane Králíku,
na všechna čtyři čísla si budete přát tarif Neomezeně XL s cenou 438 Kč?
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—-
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 29.08.2022, 19:59
Dobrý večer,
jsem lehce v šoku z té Vaší megarychlé odpovědi 🙂 Děkuji za ni samozřejmě.
Proběhla ještě krátká porada s mojí paní a jelikož se u dvou čísel jedná o naše děti, zvolíme nakonec paušál 5G XL pro všechny, pokud Vás tedy mohu tímto požádat o úpravu mé předchozí objednávky.
Děkuji za pochopení.
Jiří Králík
mojeretence.cz 29.08.2022, 21:25
Hezký večer,
no zrovna jste mi do toho „spadl“. Uzavíral jsem akorát 3 dny nezodpovězené poptávky, tak šlo tak trošku o „štěstí“. 🙂
Dobrá, započítám úpravu, níže pokyny k platbě:
—
Hezký den, pane Králíku,
děkujeme, že jste se rozhodl pomoci nám s narovnáváním českého telekomunikačního trhu a zároveň se velmi omlouváme za případné zdržení v naši reakční době způsobené velkým zájmem o naše služby. Rádi Vám s Vaší záležitostí pomůžeme. Platební údaje pro zaslání celkem 5760 Kč jsou:
Variabilní symbol: 2022082909
Specifický symbol: 737******
Zpráva pro příjemce: Jiří Králík
Částku s výše uvedenými údaji odešlete ve prospěch neziskové iniciativy ETIQ.CZ, s.z. na BÚ č. 55555513 / 2010. Jako doklad o provedení platby Vám poslouží Váš výpis z bankovního účtu.
Pokud podnikáte, potřebujete fakturu a překročí-li zároveň částka alespoň 3.200 Kč, neplaťte. Napište nám, pošleme Vám pro platbu jiné číslo účtu. Každopádně bez zbytečného prodlení po příchodu částky Vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 29.08.2022, 21:33
Za takovou dávku štěstí jsem velmi rád, ve Sportce mám trošku jiné skóre 😀
Platbu jsem odeslal jako okamžitou. Jen si nejsem úplně jistý částkou. Když jsem si zvolil nakonec vyšší paušál, očekával jsem sumu také úměrně navýšenou.
Jinak moc děkuji a budu trpělivý..
Přeji Vám příjemný večer.
Jiří Králík
mojeretence.cz 29.08.2022, 21:33
ZDE PROBĚHLO STANDARDNÍ POTVRZENÍ PŘÍJMU ČÁSTKY S VÝZVOU K DODÁNÍ NĚKTERÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ POTŘEBNÝCH PRO ZPROSTŘEDKOVÁNÍ SLUŽBY.
mojeretence.cz 29.08.2022, 21:36
Suma je 6400 Kč + ale množstevní sleva 10 % kvůli čtyřem číslům, tedy mínus 640 Kč.
Sporka je podvod, který mimochodem přesně vím, jak funguje. My dodáváme, co si dotyčný objedná. Žádné štěstí, běžná praxe. 🙂
Také děkuji. Hezký večer i Vám.
S přáním zdraví a pozdravemMartin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 29.08.2022, 21:52
Děkuji za slevu, skvělý úvod. Ale nyní musíte být trpělivý Vy se mnou. Ani jeden ze zmíněných způsobů k úspěchu nevedl, zvládl jsem si i zablokovat účet. Takže zítra po práci musím na značkovou prodejnu, poté dám vědět..
Jiří Králík
mojeretence.cz 29.08.2022, 21:52
🙂 Ani nevím, že jde zablokovat účet. Myslím, že zítra se Vám podaří dovolat na linku 4603, kde by Vám mohli heslo vytvořit nové po telefonu.
Případně samozřejmě počkám.
S přáním zdraví a pozdravemMartin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 30.08.2022, 17:59
Dobrý den,
posílám Vám odpověď na včerejší otázky 🙂
Rodné číslo ************, heslo pro komunikaci ****.
S úctou
Jiří Králík
mojeretence.cz 29.08.2022, 21:52
ZDE PROBĚHLO ZÁVĚREČNÉ PŘEDÁNÍ POKYNŮ K NASTAVENÍ MOBILNÍHO TELEFONU PŘED ZAHÁJENÍM NAŠÍ PRÁCE.
poptávající 30.08.2022, 22:07
Dobrý večer, vše nastaveno podle Vašeho návodu..
Jiří Králík
mojeretence.cz 07.09.2022, 12:36
Hezký den, pane Králíku,
omlouvám se za zdržení při řešení vaší retence. Žel jsme tu teď řešili nějaké technické komplikace. Už by to mělo být v pořádku. V souvislosti s tím Vás požádám o nastavení nového přesměrování, viz pokyny níže. Následně se ihned pustíme do práce.
—
ZDE BYLA PŘEDÁNA AKTUALIZOVANÁ INFORMACE PRO NASTAVENÍ MOBILNÍHO TELEFONU.
S přáním zdraví a pozdravem
Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz
—
Navštivte také naše FB skupiny:
Podpultové mobilní tarify – www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify/
T-Mobile CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/tmobilenespokojenizakaznici
O2 CZ nespokojení zákazníci – https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
—
Pomůže nám, když nás ohodnotíte:
Na Google: https://g.page/r/CfXUD_1cPTMaEAI/review
Na Facebooku: https://www.facebook.com/mojeretence.cz/reviews/?ref=page_internal
poptávající 07.09.2022, 12:40
ZDE PŘIKLÁDÁME ZÁZNAM SPOLEČNÉHO PŘÍCHOZÍHO TELEFONNÍHO HOVORU S KLIENTEM, K JEHOŽ ZVEŘEJNĚNÍ NÁM DAL NA FACEBOOKU ZDE SOUHLAS. ZÁZNAM HOVORU SI PŘEHRAJETE ZDE.
mojeretence.cz 07.09.2022, 12:53
ZDE JSME KLIENTOVI UŽ JEN POSLALI POKYNY K UVEDENÍ NASTAVENÍ MOBILNÍHO TELEFONU DO PŮVODNÍHO STAVU S UZAVŘENÍM SITUACE PROSBOU, ABY NÁS ZNOVU NEKONTAKTOVAL. SPOLEČNĚ S VRÁCENÍM PENĚZ JSME VĚC POVAŽOVALI ZA UZAVŘENOU.
Jelikož klient věc za uzavřenou nepovažoval a projevil velký zájem se se svoji zkušeností pochlubit, rozhodli jsme se mu vyjít plně vstříc a celou záležitost po dohodě s ním zveřejnit. Nechť si každý z celého procesu posoudí, co je korektní jednání a co není.
Vysoká úroveň služby mojeretence.cz
„Se slušností nejdál dojdeš,” zní jedno lidové rčení. Žel sice takto lidové rčení zní, žel ale ne vždy to takto všude platí. V našem případě se na platnost tohoto rčení můžete spolehnout. Bez slušnosti u nás člověk nedojde nikam, tzn. spolupráci s takovým ukončíme.
Čím jsme se vůči klientovi provinili?
#. Zájemci o službu jsme reagovali nadstandardně mimo naši běžnou pracovní dobu, která je PO-PÁ mezi 11-16 hod. Navíc zprvu okamžitě.
#. Klientovi jsme vypočítali cenu za službu chybně, v konečném důsledku měla být cena vyšší, ne jen 5.760 Kč. O doplacení jsme si nenapsali.
#. Klienta jsme si připustili (jednali osobněji, přátelsky s obsahem smajlíků, aby se cítil dobře).
#. Po vyřešení technických problémů třetí strany, čili ani ne našich, jsme se klientovi s omluvou ozvali se zájmem věc promptně dořešit. Klient měl jen naťukat jednoduchý kód do číselníku mobilního telefonu, což by zabralo asi 10 vteřin, ještě dnes bychom jeho poptávku vyřešili.
Co následovalo, si už vyposlechněte z uveřejněného záznamu sami. Pro lepší poslech (zajímavých detailů) doporučujeme sluchátka.
#. Klientovi jsme i přes jeho nesplnění jím odsouhlasených podmínek sjednání služby vrátili ihned všechny peníze.
Opakování matkou moudrosti
Služby zprostředkovávání podpultových mobilních tarifů provozujeme již téměř dva a půl roku. To s dosavadní 99,9% úspěšností. Dva a čtvrt roku jsme neřešili reference, nepřišlo nám to potřebné nehledě na to, že při vysokém zájmu o naše služby nebyl na to ani čas. Reference, neboť o ně byl ale zájem, jsme zprovoznili, to teprve nedávno, a to na službě Google a Facebook, kde v současné době, za poslední necelé dva měsíce, máme reference 100%. Pozitivních 100% (pětihvězdičkových) referencí je 42, ostatních 0. Fakta si snadno ověříte v horním menu Reference. Vše jsou reference dosud výhradně klientů, kterým jsme službu sjednali. No a nyní tu na Facebooku máme negativní komentář tvrdící, že nejsme seriózní, že neplníme sliby, nic nezařídíme, nic neumíme. Prý jen kecy a plané sliby, že se zájemce ničeho nedočkal a že akorát držíme peníze. Upřímně jsme spíše než svolení ke zveřejnění očekávali po konfrontaci vymazání komentáře. Svolení zveřejnění záležitosti nečekaně přišlo, uvedli jsme si tedy kompletní společnou diskuzi završenou velmi zajímavým telefonním hovorem.
Každopádně shrneme-li, není žádným tajemstvím, že sjednání našich služeb může trvat déle. Píšeme o tom prostřednictvím našich článků celkem pravidelně, často na prodlevy i upozorňujeme. Poslední takové upozornění jsme uvedli na Facebooku 22. srpna 2022. Komunikace s panem Králíkem započala 29. srpna, v mailu z 29.08.2022, 21:25 jsme se mu dokonce o prodlevě zmínili nehledě na to, že pán je na Facebooku aktivní, naši FB stránku sleduje, takže to mohl vědět, případně se kdykoli zeptat. Zkrátka někdy to jde rychle, tzn. během pár dnů, někdy to trvá i déle, tzn. třeba i týden (tento případ) až i třeba 14 dnů. Tak to prostě při vysoké poptávce a omezených možnostech chodí.
Je potřeba neustále připomínat, ačkoli to je to první, co návštěvník na našem webu po příchodu uvidí, že jsme nezisková iniciativa. Hájíme zájmy českého spotřebitele včetně jeho zastupování, je-li proti němu vedeno některým z mobilních operátorů např. nějaké příkoří, pokud se na nás zájemce o takové zastupování obrátí. Peníze za zprostředkované služby jdou z části na pokrytí nákladů spojených s efektivním poskytováním našich služeb a z části na hlavní účely organizace. Nejsme výdělečná organizace, nic neskrýváme, jsme zcela otevření. I a právě díky tomu si proto můžeme dovolit a dovolujeme některé lidi za určitých okolností prostě neobsloužit. Shrneme-li – se slušností u nás dostanete, co si objednáte; v opačném případě Vám v souvislosti s našimi obchodními a dílčími podmínkami vrátíme peníze a dělejte si jinde, co chcete.
Napadne-li Vás dotaz k článku, anebo se budete chtít zapojit na dané téma do případné již probíhající diskuze, můžete po snadné registraci / přihlášení využít našeho fóra ZDE. Případně aktualizovanou nabídku zprostředkování podpultových mobilních tarifů a internetu najdete vždy na hlavní stránce ZDE. Oceníme velmi, pokud nás, jelikož jsme nepolitická nezisková iniciativa bez jakýchkoliv příjmů z dotací, podpoříte.