Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jakožto nepolitická nezisková iniciativa, jelikož pro žádného mobilního operátora nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Nenechte ze sebe dělat mobilními operátory blbce a plaťte za telekomunikační služby až o 75 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona, jež vešla v platnost 1. dubna 2020, můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Delší reakční doby při vyřizování požadavků

Vážení noví zájemci o přetahovací a/nebo retenční podmínky,
 

omlouváme se, ale jsme momentálně plně vytíženi vyřizováním požadavků klientů, kteří nás kontaktovali před Vámi a se kterými máme zahájeny ty které procesy. Než se budeme moci věnovat Vám, je nutné všechny tyto klienty odbavit – tyto procesy úspěšně dokončit. Jakmile se ale již jednou dostaneme právě k Vám, pak pokud je komunikace plynulá, věnujeme se Vám přednostně, to Vám můžeme slíbit.
 
 

NETIO.CZ webhosting

 

Pokud máte zájem o změnu operátora

 

Pokud máte zájem o novou službu u toho kterého mobilního operátora, tzn. nové číslo nebo přechod od jednoho operátora ke druhému (momentálně nejčastěji od O2 či Vodafone k T-Mobile), můžete proces urychlit tím, že vyplníte příslušný formulář Chci přetahovačku ZDE, jenž Vás zároveň umístí do fronty čekatelů, načež jakmile se dostanete na řadu, budeme Vás kontaktovat. Vyplňte co nejvíce požadovaných polí a popisu toho, jaké služby máte kde nyní a o jaké máte z nabídky toho kterého mobilního operátora zájem (u T-Mobile nyní s 50% slevou na jakýkoli tarif z jejich portfólia na dobu 3 měsíců), abychom Vás pak už jen mohli oslovit s doplněním pouze minima informací pro zahájení práce. Nemějte obavy, bez zpětného kontaktování s doplněním informací sami práci určitě bez Vás nezahájíme.
 
 

Pokud máte zájem o retenci

 

Pokud máte zájem o retenci, vyplňte formulář Chci retenci ZDE opět s maximem vyplněných políček včetně do největšího textového pole informací o tom, jaké služby máte u stávajícího operátora nyní a za jakou cenu, abychom se od nich mohli odrazit a nabídnout Vám zprostředkování podmínek vhodnějších a výhodnějších (aktuálně dle této stránky ZDE). V tomto případě jsme schopni odbavovat max. tři klienty najednou, což je náročnější a trvá déle než vyřizování přetahovačky, a to i když mají retence u nás vyšší prioritu. I tady samozřejmě platí, že dokud Vás nekontaktujeme zpět, práci bez Vás nezahájíme nehledě o to, že bez dodatečných informací ani nemůžeme.
 
 

Buďte, prosíme, na telefonu

 

V obou případech je důležité být na telefonu, neboť spíše než textově reagujeme právě z důvodu plynulosti monitorovaným zpětným voláním, abychom se domluvili na všem podstatně rychleji a mohli přistoupit i o to rychleji k dalšímu zájemci.
 

Děkujeme Vám za přečtení celé této stránky, pochopení, Vaše již vědomí toho, o co máte zájem a zejména důvěru. Budeme se Vám věnovat co nejdříve to bude možné. Za mojeretence.cz Martin Böhm (v příslušných fórech na internetu Raziel-CZ), provozovatel a ředitel projektu
 

Mohlo by Vás také zajímat...