Jelikož jsme se od spuštění služby v průběhu května 2020 prakticky nezastavili, o naši dosavadně jedinečnou službu je stále enormní zájem, naše postupy se za tu dobu, ačkoli nemusí každému zejména z důvodu modelu „nejdřív platba, potom práce” vyhovovat, příliš nezměnily. V rámci tohoto článku si uvedeme racionální důvody, proč to děláme tak, jak to děláme.
Jaké je naše aktuální vytížení?
V první řadě, po příchodu na web mojeretence.cz, je vhodné sledovat náš graf aktuálního vytížení. Pro jednoduchost tedy ne tak úplně graf, nýbrž jednoduchý obrázek nacházející se v pravém horním rohu stránky. Obrázek prezentuje, kolik je aktuálně žadatelů ve frontě čekajících na vyřízení poptávky. Pokud se ptáte, kdy bude Váš požadavek vyřízen, zde vždy najdete aktualizovanou odpověď. V každém případě ať je na grafu cokoliv, třeba i fialové extrémní vytížení, na nic nečekejte a svoji poptávku zadejte i tehdy. Podrobnosti ZDE.
Objednávka přijata, čekáte na reakci
Pokud od zadání Vaší poptávky neodpovíme ani po 7 dnech, pak Vaše poptávka pravděpodobně nesouvisí s naší nabídkou (požadujete něco jiného, než bylo zvoleno v roletce ve formuláři), anebo někde nastala při cestě chyba, Vaši zprávu jsme neobdrželi (mohla nám spadnout do spamu) a tudíž nás, prosíme, kontaktujte znovu, a to tentokrát nejlépe telefonicky na (+420) 774888774 v nejlépe aktuální otevírací době uvedené v Kontaktech, abychom se Vám věnovali přednostně. Pokud a jakmile už odpovíme, další komunikace již bude, vzhledem k Vašemu zařazení do procesu, rychlejší, neb již budete na řadě. Prosíme, v rámci těchto cca 7 dnů poptávku nezadávejte znovu, abyste tím nezpůsobili naše zdržení a tedy oddálení procesu. Zadejte ji znovu pouze v případě, že ji změníte, nebo zrušíte.
Jaký je postup při sjednávání služby?
# na poptávku je reagováno výzvou k platbě (není-li do 7 dnů úhrada provedena, je poptávka automaticky bez dalšího kontaktu zrušena)
# po příchodu platby je zájemce dotázán na některé osobní údaje (jsou potřeba pro zastupování před mobilním operátorem)
# u požadovaného mobilního operátora je (vy)řešena poptávaná služba (zájemce může být kontaktován s doplňujícími informacemi)
# poptávajícímu potvrdíme dokončení procesu (ten si vše zkontroluje v mobilní aplikaci nebo na webovém rozhraní operátora)
# poptávající fyzická osoba má jako doklad o provedené platbě výpis z bankovního účtu, právnické osobě může být odeslána faktura
To je ve stručnosti vše.
Slevy na služby u mobilních operátorů už jako v minulosti často nevyřizujeme těžkopádně s jejich standardizovanými retenčními odděleními, nýbrž pro zagarantování úspěšnosti rovnou s nám loajálním středním managementem. Pokud ale už z nějakého důvodu kontaktujeme běžného zaměstnance na lince operátora, tyto hovory si, jelikož obsah může být oboustranně závazný, stejně jako mobilní operátor nahráváme a důsledně zabezpečeně uchováváme po dobu nejméně pěti let od komunikace, to zejména pro případ eventuální potřeby připomenutí podrobností nebo reklamace. Vše, co s mobilním operátorem za klienta vyjednáme, máme po uvedenou dobu pod kontrolou. Náš klient se tak nemusí o nic starat, nadále pouze využívá námi před mobilním operátorem sjednané výhody.
Jaká je garance a proč platba předem?
Tuto otázku nám, ačkoli je po letech u nás už běžnou praxí prosté rovnou objednání, úhrada, vyřízení služby s konečným předáním = hotovo, neboť fungujeme převážně na doporučení v minulosti i opakovaně obslouženým klientem, položí cca každý třicátý zájemce. Zejména takový, jenž na nás narazí na internetu „náhodou” (náš název pro vyhledání není příliš intuitivní) při svém hledání možností, jak neplatit mobilnímu operátorovi zbytečně více, než je skutečně nutné. A je to dobře, protože právě o tom to je! Totiž když už mě zajímá, jak neplatit operátorovi nesmysly, logicky a především mě zajímá princip práce zprostředkovatele slibujícího takovou službu. A to obzvlášť tehdy, kdy má být oproti různým slevomatům nebo tarifomatům koncová cena za mobilní tarif ještě mnohem nižší. Děkujeme za tento zájem!
Každý třetí klient po uskutečnění služby nezaplatí
V České republice každý třetí klient, pokud pro toho nejprve vykonáme službu a teprve poté má dojít k platbě, nezaplatí. Nedá se nic dělat, ale tak to prostě je. Z tohoto důvodu vyžadujeme platbu předem. To v první řadě.
Fungujeme prakticky 100% úspěšně již čtvrtým rokem
Od počátku našeho zahájení v květnu 2020 máme takřka 100% úspěšnost. Za celou dobu do data vydání tohoto článku se nám nepodařilo sjednat službu pouze dvěma klientům. Prvním důvodem byla tak špatná pověst klienta u mobilního operátora, že operátorovi bylo jedno, zda vzhledem ke klientově jeho využívání (až zneužívání) služeb operátora přejde jinam, tzn. jakoukoli slevu mu odmítl nastavit, což je pochopitelné; druhým důvodem se nakonec projevila našeho klienta nesvéprávnost, při které tento nebyl právně způsobilý jednat sám za sebe, natož abychom my mohli jednat za něj, což vyústilo v „neúspěch”. Do našich 100 % se překážka na straně klienta nepočítá.
Pokud slevu nesjednáme, vrátíme peníze. Všechny!
Při případném neúspěchu splnění služby z naší strany vracíme peníze! Všechny do puntíku! No jo, ale co když není vina na naší straně? Pokud se překážka projeví prokazatelně na straně klienta, peníze vracíme i tak, pouze částečně pokrácené o hodnotu námi tomuto věnovanému času, viz naše Obecné obchodní podmínky a reklamační řád v souvislosti s aktuálním Sazebníkem.
Za naše slova mluví činy. Průkazné reference
Na našem webu smyšlené, vlastnoručně napsané reference nehledejte! Za naši práci hovoří sami naši klienti. Ti mojeretence.cz hodnotí prostřednictvím uživatelských recenzí zprostředkovávaných Googlem a/nebo Facebookem. Ačkoli fungujeme již čtvrtým rokem, bude tomu teprve rok, co jsme se rozhodli umožnit našim klientům nás hodnotit a systém referencí na Google a Facebooku založili. Bylo tomu tak v podstatě jen na uživatelskou poptávku. Od té doby, jak se můžete přesvědčit, máme na kontě 100 % z 96 samostatných hodnocení.
Jsme dostupní i na telefonu, voláme zpět
Pokud nám zavoláte, dovoláte se. Pokud se nedovoláte napoprvé, dovoláte se napodruhé, anebo Vám na běžné české číslo i po SMS zavoláme zpět. Spojíte se vždy s provozovatelem služby Martinem Böhmem, jenž má celý projekt jako odpovědná osoba na starosti. Neschováváme se, nevyužíváme žádné hlasové automaty. Hovoříte vždy s živým člověkem. Jen nás prosíme nekontaktujte prostřednictvím WhatsAppů a jiných internetových komunikátorů. Na jejich obsluhu nemáme čas a jelikož se za tyto komunikátory rádi schovávají různí vykukové, nereagujeme na ně. Odpověď o nás na WhatsApp a jiné aplikace neobdržíte.
Neexistuje jediná klientská negativní zkušenost
Pokud zadáte do internetového vyhledávače mojeretence.cz nebo cokoli souvisejícího, nenajdete na nás jedinou negativní klientskou zkušenost! To proto, že jednoduše neexistuje. Dosud jsme stoprocentní. Najdete maximálně jeden, omlouváme se za ten výraz, poněkud debilní článek na iDNES. Ten jsme si ale důkladně a bez další reakce rozebrali ZDE. Redaktor iDNES s námi neměl žádnou zkušenost, pouze na objednávku některého z mobilních operátorů (poněvadž pro mobilní operátory nepracujeme, nemáme od nich ani žádné provize) napsal článek plný nerelevantních nesmyslů, jenž ale naše klienty i nás spíše pobavil a v tu dobu nám zajistil i nemalou vlnu nových zájemců.
Za projektem stojí apolitická nezisková iniciativa
Projekt mojeretence.cz, stejně tak jako mnohé další projekty, provozuje nepolitická nezisková iniciativa ETIQ.CZ, z.s. vedená pod spisovou značkou L 64652 u Městského soudu v Praze operující v České republice již od roku 2016. Veškeré dokumenty pravidelně podle zákona publikujeme ve veřejné sbírce listin. Nikdy nebyly, ani nejsou na nás evidovány žádné dluhy či jiné pohledávky. Nemáme žádné dotace, nejsme ničím vazalem. Provozovatel iniciativy z utržených peněz klientů fungujících jako příspěvky nemá žádný příjem, veškeré příjmy jdou výhradně na pokrytí nákladů iniciativy spojených se službou mojeretence.cz a financování hlavního účelu iniciativy, viz stanovy.
Důvěryhodnost a naše podmínky
Není-li pro potenciálního našeho klienta ani toto sedmero důvodů důvěryhodnosti dostatečné, pak je nám líto, ale zájem ztrácet spolu čas je tím pádem tímto vzájemný, na shledanou. Jestli se s něčím na internetu souvisejícího s nespokojeností s námi kdy setkáte, bude to nejpravděpodobněji vyplývat z našeho odmítnutí obsloužení nikoli skeptického, nýbrž problematického až hysterického zájemce. V rámci iniciativy si zakládáme na určité úrovni slušnosti a hrdosti se špetkou adekvátního projevu sebevědomí, resp. pověsti. Nejsme standardní společnost, jsme ETIQ.CZ, z.s. Rádi komukoli zajistíme u jím zvoleného mobilního operátora operujícího v České republice to nejlepší dostupné, ovšem to pouze za předpokladu oboustranné spokojenosti. A přesně taktový je postup při sjednávání služby mojeretence.cz.
Za tým MojeRetence.CZ
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz