Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jelikož pro mobilní operátory nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Plaťte raději za služby elektronických komunikací až o 82 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Filip Novotný nepatří mezi vítané členy komunity

Cítíte se být středem vesmíru žijícím v přesvědčení, že máte vše pod kontrolou a všechny objekty se budou jen tak z plezíru točit kolem Vás? Možná jste a možná to tak ve většině případech je, ovšem na naší planetě Vaše osob(nost)ní fyzikální zákony neplatí.
 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

Část našich příznivců je zvyklá, že od nás čas od času dostane k pobavení nějakou kuriozitu. V podobném rázu jsme napsali v minulosti např. článek „Kudy cesta k našemu srdci a Vašemu podpultovému mobilnímu tarifu nevede” nebo „Arogantní klient, nebo podvodná služba? Rozhodněte Vy”. Tímto se omlouváme, že jsme se Vám takovým nějakou dobu z časových důvodů nevěnovali, máme práce opravdu hodně. Tady po čase ale opět jednu přikládáme. Dnešními hrdiny jsou, pokud se tak vůbec jmenují, Lukáš a jakýsi Filip Novotný, kterého bychom běžně vůbec neřešili, když ale on se nám svěřil, že následující komunikaci zveřejní, tudíž jej bereme za slovo a činíme v tom případě totéž.
 
Asi není úplně třeba se rozepisovat, vše je čitelné z následujících screenů. Zajisté se někde na internetu objeví rovněž verze pana Novotného, zde si ji tak lze případně bez úprav porovnat. Pan Novotný se místo nejlépe zodpovězení dotazu tazateli pokrytecky rozhodl trollit, což vždy má za následek u nás jeden pokus o umravnění a následně, pokud to nepomůže, nedobrovolný odchod ze skupiny.
 

Pan Novotný není tazatel, pan Novotný je diskuzní troll pod příspěvkem tazatele. Jméno tazatele nepublikujeme. Samozřejmě pan Novotný po odchodu ze skupiny ještě přitvrdil, což už nestálo za naše další reakce.
 

Uznávám, že prvotní reakce p. Lukášovi mohla vyznít trochu arogantně, nicméně pokud se člen určité konkrétní FB skupiny, do které se dokázal proklikat, zeptá na informace, kam vedou přímo hned nejméně tři přímé odkazy (1. pravidla skupiny, která je nutné při vstupu do skupiny odsouhlasit, 2. hlavní velký obrázek skupiny, 3. téměř každé probírané téma ve skupině), něco je někde asi špatně. A to buď u nás, že nedokážeme informace umístit a prezentovat tak, aby byly dostatečně viditelné, anebo u uživatele, jenž prostě nic nečte, ale zpovykaně se zeptá. Je to jako přijít do autobazaru a zaječet do haly s vystavenými vozy a cenovkami, kde si můžu prohlédnout a za kolik koupit jaké auto. To přes to, že na prodejně je napsáno autobazar, při vstupu do prodejny dostanu do ruky leták s nabídkou aut, v prodejně je vystaveno (jenom) dvacet aut, všude bannery autobazar a lidé zde hlasitě o autech diskutují. Arogance, nearogance, s tímto přístupem na nás opravdu ne a už vůbec se nenecháme moralizovat nějakým internetovým trollem bez profilu, co sám má se sebou podobný problém.
 
Nějaké minimální procento zájemců se příležitostně zeptá, co je na našich službách a proč tak drahé, ačkoli při návratnosti investice do tří, max. čtyř měsíců si, že je to drahé, s většinou ostatních nemyslíme. Tak i toto je jedna z odpovědí… Protože se mimo jiné musíme, ať chceme, nebo nechceme, věnovat některým zpovykaným deprivantům líných téměř snad už i ráno vstát z postele. Pro takové máme vzkaz: Tady nejsme u Švejků, u nás neplatí demokracie a naše služby nejsou pro každého! Nezlobte se, ale pokud nedokážete ani 2x kliknout myší, ačkoli přístup na Facebook a dostání se do skupiny Vás stálo mnohem více času a energie, můžeme Vám občas na Váš stupidní dotaz adekvátně odpovědět. Právě a přesně hlavně kvůli takovým lidem jsou služby elektronických komunikací na českém trhu tak předražené. Právě kvůli takovému laxnímu přístupu typického českého Švejka si mobilní operátoři dovolují, co si dovolují. My hájíme zájmy nelhostejných a slušných.
 
Vážíme si takových lidí a obsluhujeme takové zájemce stávající se zároveň našimi klienty, kteří neberou vše jako samozřejmost a pokud je něco někde napsané a navíc celkem přehledně, tak vyvinou vůči nám a naší práci alespoň takový minimální respekt, že si odscrollují, kliknou a stručnou informaci přečtou. Upozorňujeme, že naší úlohou není používání CTRL+C a CTRL+V. Naší úlohou je osvěta ve službách elektronických komunikací a zprostředkovávání maximálních možných slev na služby mobilních operátorů. Nejsme firma, nejsme ničí sluhové ani otroci. Stejně jako si nás vybere klient, tak i my si vybereme klienta. Nemusíme a nebudeme obsluhovat každého na zaštěkání. Odmítáme i velké firmy. Jsme skutečně nezisková a nepolitická iniciativa a komunita a podle toho se tak je třeba k nám chovat a podle toho se také chováme my. Máme umístěnu nabídku, prezentujeme konkrétní možnosti, načež je na každém, zda toho využije, nebo ne. Zapotřebí ale někomu lézt za každou cenu do zadku oproti většině jiných společností fakt nemáme. To se nezlobte, tak to s námi nechodí.
 
Takže proletáři všech zemí…
 

 

mojeretence.cz – společně proti digitální diskriminaci

 
Za tým mojeretence.cz
Martin Böhm, provozovatel
http://www.mojeretence.cz
 

Mohlo by Vás také zajímat...