Zatímco agent mobilního operátora je motivován provizemi prodat co nejvíce služeb za co nejvíce peněz, my jelikož pro mobilní operátory nepracujeme, jsme napřímo Vámi odměňováni za opak. Plaťte raději za služby elektronických komunikací až o 82 % méně! Díky novele telekomunikačního zákona můžete jako fyzická osoba přejít na jakýkoli z námi uvedených významně zvýhodněných tarifů kdykoli a to třeba i hned. To bez zbytečných závazků a sankcí.

Server iDNES.cz dnes o mojeretence.cz

„Lákají na podpultové tarify. Slevu zprostředkují za tučný poplatek”, zní dnes z portálu iDNES.cz, konkrétně ODTUD, ovšem to bychom nesměli mít, mimo jiné, analyticky-žurnalistické zkušenosti, abychom si tento článek zmiňující se o nás řádně nerozebrali.
 
 

NETIO.CZ webhosting

 

Sice negativní, ale reklama

 
Kvůli ochraně před případnými změnami, vymazáním, resp. obecně autentičnosti sem nejprve vložíme v podobě screenshotu celý článek ze jmenovaného serveru, neboť dnes jeden nikdy neví, s čím může do budoucna počítat, tak ať máme důkazy pohromadě na jednom místě. Jistě se nebude daný server cítit dotčen, když na svoji obhajobu uvedeme, že to byl „on, kdo si začal”. Určitě to ale nebudeme tolik jako oni směřovat do negace, ba právě naopak; s takto napsaným článkem, stejně jako vlastně s jakýmkoli, jsme spokojeni, neboť negativní reklama, byť zde jen mírně, je pořád reklama. A od rána vlivem toho evidujeme něco přes dvacet poptávek, které samozřejmě uspokojíme, jen to bude chvilku trvat.
 
 

Článek na mobil.iDNES.cz

 

iDNES.cz/mobil o mojeretence.cz 04.02.2021
 
 

Rozbor mobil.iDNES.cz článku

 

Lákají na podpultové tarify. Slevu zprostředkují za tučný poplatek

 

Pokud je např. při nejžádanějším tarifu za 495 Kč měsíčně oproti běžným 825 Kč měsíčně cena za takové sjednání pro jedno číslo (a to ještě nezmiňují množstevní slevy) 1.275 Kč, které se klientovi vrátí dříve než za 4 měsíce, načež pak už jen šetří (po roce i při započtení odměny ušetřeno 2.685 Kč, za dva roky ušetřeno 6.645 Kč, popřípadě za pět let ušetřeno 18.525 Kč), co je na daném poplatku tučného?
 

Retenční nabídky bývaly běžnou praxí operátorů, jak si udržet zákazníka. S příchodem neomezených tarifů ovšem téměř vymizely. Jenže dlouholetí zákazníci by rádi viděli, že si operátor cení jejich loajality. Toho využívá portál zprostředkovávající retenční nabídky. Ne však zadarmo. Operátoři od nich navíc dávají ruce pryč.

 

Pochopitelně, že od nás mobilní operátoři dávají ruce pryč, neboť s mobilními operátory nespolupracujeme, což je také jedním z důvodů naší odměny, kterou platí náš zákazník, neboť mobilními operátory nejsme nikterak placeni. A je to tak v pořádku.
 

Postup je podle informací na portálu jednoduchý: stačí si vybrat tarif ze zveřejněné nabídky, po kliknutí na něj vyplnit formulář, zaškrtnout souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a vyčkat na zpětnou reakci. Jenže dále se dočtete, že pro sjednání retenční nabídky bude vyžadovat doplňující údaje včetně osobních jako rodné číslo a číslo občanského průkazu.

 

Ano, je to přesně tak. Jak je na našem webu uvedeno a jak je také běžnou praxí i u jiných služeb, tyto osobní údaje jsou potřebné jak kvůli identifikaci zákazníka, tak v našem případě zejména z toho důvodu, že za zákazníka jednáme a aby vůbec bylo možné jej zastupovat, jsou tyto údaje nutné pro identifikaci u toho kterého mobilního operátora (který tyto údaje samozřejmě také vyžaduje nebo již má, stejně tak jako k nim mají přístup desítky nebo i stovky jeho zaměstnanců předpokládáme také nějak zavázaných chránit osobní údaje operátora klientů). Jinými slovy pracovat s těmito osobními údaji klientů je zcela běžné a normální.
 

A co vlastně portál nabízí? Zdánlivé výhodné retenční (a přetahovací) nabídky T-Mobilu a Vodafonu. Proč zdánlivé? Operátoři totiž dávají od tohoto webu a potažmo i tarifů na něm nabízených ruce pryč.

 

Proč zdánlivě výhodné retenční (a přetahovací) nabídky a co má toto společného s tím, zda s tím operátoři souzní, nebo nesouzní? Výsledkem je přeci to, že zákazník skrze nás získá, co si objednal, nebo ne? Pokud se jedná o levnější totožnou službu, neznamená to jednoduše fakt, že je to výhodné? Pokud to nedáte rychle z hlavy, vezměte si na to kalkulačku. Jsou to počty prvního stupně základní školy – některé viz výše.
 

Stejný tarif u T-Mobilu zřídíte zdarma

Například T-Mobile redakci Mobil.iDNES.cz informoval, že portálem nabízené „podpultové přetahovací tarify“ s tříměsíčním cenovým zvýhodněním jsou běžnou nabídkou pro nové zákazníky, kteří přechází od jiného operátora. Portál si přitom za jejich zprostředkování účtuje jednorázový poplatek ve výši 350 Kč. U operátora jej přitom zákazník zřídí zcela bezplatně.

 

Toto pravda je a není. Sami si zavolejte na linku operátora T-Mobile s poptávkou služby (nikoli slevy za službu) a zjistěte, zda vám bude sleva 50 % na první tři měsíce nabídnuta. Pokud se tak stane pokaždé, tzn. s každým prodejcem, taková nabídka je běžná, nicméně pokud nikoli, popřípadě je-li na první tři měsíce nabídnuta sleva třeba jen 10, 25 nebo 30 %, pak si rovněž sami odpovězte, zda a do jaké míry je toto běžné, nebo není. Naštěstí dnes již platí, že pokud si jako potenciální zákazník operátora o tuto slevu vysloveně řeknete, anebo nejlépe ji budete klást za podmínku stání se operátora zákazníkem, pak většina z prodejců tuto slevu na první tři měsíce skutečně potvrdí a přidělí.
 

Co se týče těch 350 Kč za toto sjednání, je to odměna pro nás za náš čas, respektive naši práci za našeho klienta, pokud toto náš klient nechce řešit a zejména pokud by později o zprostředkování retence zájem neměl (ačkoli se nám to zatím ještě nestalo). No a pokud klient po třech měsících využije přes nás zprostředkování retence, (jakože se to zatím stalo vždy), je tato cena (350 Kč) z ceny za zprostředkování retence 1.275 Kč odečtena; klient pak tedy pouze „doplatí zbylých” 925 Kč. O tom se už ale redaktor iDNES.cz nezmiňuje, protože proč by to také dělal? Nikdy tak klient nezaplatí více než 1.275 Kč za jedno číslo a plný servis. Kromě toho sjednání přetahovačky za 350 Kč námi je zajímavé právě pro takového klienta, který ještě zákazníkem T-Mobile, avšak chtěl by T-Mobile retenční tarif, není a chce takovou slevu dostat 100% a bezpracně. Retenční cenu jinak získat nelze. Od toho se to také nazývá „retence”…
 

Nicméně web staví především na nabídkách pro zákazníky, kteří nechtějí svého stávajícího operátora opustit, ale chtějí lepší finanční podmínky než dosud. Tedy vyjma zákazníků O2, s tímto operátorem nechce mít portál nic do činění. „Společnost O2 považujeme dlouhodobě za nekonkurenceschopnou a jelikož s ní nemáme dobré zkušenosti, zprostředkování jejích tarifů neposkytujeme,“ vysvětluje.

 

Buď tak, anebo zákazníkům nezáleží na tom, jakého mají mobilního operátora, ale chtějí za stejné služby prostě platit méně. A co se O2 týče, zde nemáme co dodat, zprostředkování služeb tohoto operátora skutečně nenabízíme.
 

Slibují zařízení lepších podmínek, ale ne zadarmo

 

Přesně tak, není to zadarmo. Nebo je nějaký důvod, proč bychom to měli dělat zadarmo či snad na tom, že to není zadarmo, je něco špatného? Nebo bychom se měli za to, že to není zadarmo, snad stydět? Redaktor iDNES.cz, jenž tento článek napsal, pracuje pro iDNES.cz zadarmo?
 

Z nabídky portálu jsme tak jako příklad vybrali namátkou tarif T-Mobilu s neomezenými hovory a SMS a 15 GB dat (Můj svobodný tarif M a 15 GB). Standardně vyjde na 825 korun, ovšem portál jej coby retenční nabídku prezentuje za pouhých 413 korun. Tedy za téměř polovinu.
 

A ještě jeden příklad: skladbou služeb stejný tarif Vodafonu vyjde standardně na 799 Kč, portál jej nabízí jen za 587 korun s tím, že jde o běžně nedostupný tarif. Kompletní nabídku tohoto portálu najdete v galerii.
 

Ani v tomto případě není slibované zprostředkování výhodného tarifu bezplatné. Portál si za zařízení vybrané retenční nabídky účtuje jednorázově 1 275 korun.

 

Ano, veškeré naše služby jsou za odměnu. Proč by to mělo být zadarmo? Proč webhostingová společnost NETIO Solutions s.r.o., která má u nás reklamu, by měla nabízet své služby zadarmo, anebo my jí poskytnout zobrazení reklamy zadarmo? Proč úklidová firma by měla uklízet zadarmo? Proč zaměstnanec pro svého zaměstnavatele by měl pracovat zadarmo? Ani vzdělání není zadarmo, to jen blbost je zadarmo, pane redaktore… Mimochodem zprostředkování tarifu Můj svobodný tarif M a 15 GB v retenci není za cenu 413 korun, nýbrž 495 korun.
 

Jsme standardní zprostředkovatelská služba
 

Na základě reakcí operátorů redakce Mobil.iDNES.cz oslovila provozovatele webu mojeretence.cz Martina Böhma, podle jehož vyjádření jde o standardní zprostředkovatelskou službu. Připustil však, že tvrzení operátorů, že nejde o jejich nabídku, je částečně pravdivé.
 

„Co se týče tvrzení operátorů, že námi nabízené zprostředkování některých tarifů nepatří mezi jejich nabídku, tak toto pravda je a není. Námi prezentované ceny za dané tarify se jen nenacházejí na oficiálních webových stránkách českých mobilních operátorů,“ uvedl s tím, že portál zprostředkovává takzvané neveřejné tarify tuzemských operátorů. „Stejně jako to dělají někteří další,“ dodal Böhm.
 

T-Mobile se k tarifům z retenční nabídky nevyjádřil, Vodafone dal od této nabídky ruce pryč. „O činnosti tohoto portálu nemáme žádné informace a s jeho provozovatelem nespolupracujeme. Nabídka portálu není nabídkou Vodafonu,“ informovala redakci Mobil.iDNES.cz Kateřina Šantorová z tiskového oddělení Vodafonu s tím, že operátor ponechává na každém jednotlivém zákazníkovi, komu svěří své osobní údaje.
 

„Případné podvody na našich zákaznících vyšetřujeme standardním postupem,“ dodala.

 

K neveřejným retenčním tarifům se veřejně mobilní operátor nevyjádří. Nepotvrdí to, ale po tolika rozporuplných faktických informací, které jsou na internetu, dnes již ani nepopře. Nejčastěji to jen tak nějak „opomene zmínit“, anebo opatrně „přehodí na jiné oddělení“. My každopádně říkáme a píšeme vše na rovinu, neboť si našich zákazníků vážíme a věříme, že by měli znát pravdu. Celou pravdu!
 

K dle iDNES.cz údajnému vyjádření Kateřiny Šantorové z tiskového oddělení Vodafonu uvedu, že je moc fajn, že ponechávají na zákazníkovi, komu předá své osobní údaje. Ještě aby snad něco takového svým klientům zakazovali… A co se týče vyjádření, že si případné podvody na jejich zákaznících vyšetřují standardním způsobem, tak to je samozřejmě zcela v pořádku. Nerozumím akorát tomu, proč na slovo podvod vůbec přišla řeč, neboť v souvislosti s námi se o žádný podvod nejedná. Naši zákazníci dostanou za své peníze od naší společnosti přesně to, na čem se s nimi domluvíme. A pokud ne, garantujeme vrácení peněz. O tom se ale redaktor pro iDNES.cz rovněž ovšem jaksi nezmiňuje.
 

Abychom byli přesní, naše komunikace s redaktorem portálu iDNES.cz zněla takto:
 

Dobrý den, pane Böhme,
 

na sociálních sítích na nás vyskočila reklama na váš portál mojeretnce.cz. Po zhlédnutí nabídek jsme kontaktovali operátory, kteří nás ujistili, že vámi nabízené tarify nejsou jejich nabídkou. Potažmo, že u „přetahovacích tarifů“ jde o běžnou nabídku pro zákazníky přecházející od konkurence. Chtěli bychom Vás tímto požádat o vyjádření, na základě čeho tedy na webu uvedené tarify nabízíte?
 

S pozdravem
Lukáš H***
redaktor iDNES.cz / mobil.iDNES.cz
 

fotograf auto.iDNES.cz
mediální skupina mafra
 
_________________________________________
 

Anděl Media Centrum
Karla Engliše 519/11
150 00 Praha 5 – Smíchov
Lukas.H***@mafra.cz
www.mobil.idnes.cz
www.auto.idnes.cz
www.idnes.czzdravem

 

Hezký den pane H****,
 

veškeré informace, na které se tážete, naleznete na našem webu mojeretence.cz. Ve zkratce uvedu, že se jedná o standardní zprostředkovatelskou činnost. Některé podrobnosti zde: https://mojeretence.ictx.cz/clanek/1076-jak-vlastne-funguje-mojeretence-cz-resp-jaky-je-postup-pri-sjednavani-retence/.
 

Co se týče tvrzení operátorů, že námi nabízené zprostředkování některých tarifů nepatří mezi jejich nabídku, tak toto pravda je a není. Námi prezentované ceny za dané tarify se jen nenacházejí na oficiálních webových stránkách českých mobilních operátorů. My zprostředkováváme takzvané neveřejné (podpultové) tarify (slevy) českých mobilních operátorů, stejně tak jako to dělají někteří další. Faktické informace o tom, že mobilní operátoři skutečně nabízejí mnohé retenční tarify (a mnohdy ještě levněji než my), a jak to funguje, najdete rovněž, mimo jiné, v diskuzních tématech portálu mobilmania.cz zde: https://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=1&t=1119188, zde: https://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=1&t=1119189 nebo zde: https://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=1&t=1119190 a to již řadu let, načež pro to máme bezpočet přímých důkazů.
 

Děkuji za mail; pokud pro Vás budu moci cokoli dalšího udělat, neváhejte se na mne obrátit.
 

S přáním zdraví a pozdravem
 

Martin Böhm – ICT servis, audiovizuální služby,
krizový management, poradenství sociologické
a v oblasti osobního rozvoje, mediální činnost
(+420) 774 888 774, martin.bohm[zavináč]ictx.cz
www.ictx.cz | www.etiq.cz | www.martinbohm.cz

 

A to je celé. Jen z této krátké komunikace a nedostatečného čtení textů na webové stránce mojeretence.cz společnosti ICTX.CZ, s.r.o., anebo záměrného mlžení pod rouškou novinářské dramatičnosti a strohého vyjádření některých mobilních operátorů, vytvořil daný článek?
 

Drahá zlatá čísla, která nejsou zlatými čísly
 

Portál mojeretence.cz kromě výše uvedeného nabízí i možnost pořízení takzvaného zlatého čísla, tedy zjednodušeně snadno zapamatovatelné číselné kombinace. V nabídce má téměř dvě desítky takových, vesměs jde o čísla v síti T-Mobilu. A tady je úskalí.
 

Podle stránek T-Mobilu jsou totiž za zlaté číslo považovány výhradně jen kombinace šesti stejných číslic (např. XXX 222 222), opakující se dvě stejné číselné trojice (např. XXX 234 234) či posloupná řada číslic (např. XXX 234 567). Taková čísla vyjdou na 6 050 korun.
 

Jenže žádné takové, které by splňovalo kriteria T-Mobilu o podobě zlatého čísla, portál v nabídce nemá. Přitom si za ně účtuje až devět tisíc korun. Jde sice o snadno zapamatovatelné kombinace, ale v žádném případě z pohledu operátora, v jehož síti tato čísla fungují, nejde o vysoce zpoplatněná zlatá.
 

Snadno zapamatovatelná čísla jsou všeobecně zlatým dolem pro překupníky, na aukčních portálech se objevují i za cenu v řádech několika desítek tisíc korun (více viz Mobilní číslo může stát i 30 000 korun. Pro překupníky je to zlatý důl).

 

Velkého dramatu jsme se dočkali i na závěr aneb drahá zlatá čísla, která nejsou zlatými čísly. To vše údajně podložené argumentací webových stránek jednoho z operátorů a je to určitě pravda, protože to tam mají napsané. Patrně to bude to úskalí? Přitom definic pro zlaté číslo je hned několik. Nám známá definice pro zlaté číslo je taková, že toto se skládá buď z toho, co zmiňují daná kritéria daného operátora, ale také toho, když v telefonním čísle se nachází např. dále kombinace čtyř po sobě jdoucích stejných čísel či pouze mimo předvolbu různě dvě stejná čísla v jakémkoli pořadí. Mohli bychom sem dát na tuto jinou definici odkaz, to bychom ale už někomu dělali neplacenou reklamu, což se nám zadarmo nechce. Ono stačí, když ji tu děláme serveru iDNES.cz ve formě reakce na jejich dle našeho názoru značně neobjektivní článek.
 
 

Jsou to pěkná čísla ti „novináři”

 

Co si o tomto článku na iDNES.cz a našich službách myslíte, nebo jste-li naším zákazníkem víte, vy? Domníváte se, že je takto napsaný článek vůči nám fér a zcela objektivní, anebo mu „něco chybí a něco přebývá”? Napište nám níže do komentářů, které pro vás ponecháme otevřené do konce února, kde vám zároveň zodpovíme jakékoli vaše případné konstruktivní dotazy.
 

Mohlo by Vás také zajímat...

12 Komentářů

  1. Zmrdobijec napsal:

    Ajéje…

    To se nám „pan novinář“ hodně sekl. Pokud takto pracují tito novináři, tak se vůbec nedivím tomu, co si myslí a jak kona celá společnost. Tady frajer chce nahonit body a ucházet se o pulitzera, ale takhle to chlapče asi nepůjde (pokud se na novináři cení hlavně nevědomost, lenost a lhaní, tak potom ano).

    „Sami si zavolejte na linku operátora T-Mobile s poptávkou služby (nikoli slevy za službu) a zjistěte, zda vám bude sleva 50 % na první tři měsíce nabídnuta. Pokud se tak stane pokaždé, tzn. s každým prodejcem, taková nabídka je běžná, nicméně pokud nikoli, popřípadě je-li na první tři měsíce nabídnuta sleva třeba jen 10, 25 nebo 30 %, pak si rovněž sami odpovězte, zda a do jaké míry je toto běžné, nebo není. Naštěstí dnes již platí, že pokud si jako potenciální zákazník operátora o tuto slevu vysloveně řeknete, anebo nejlépe ji budete klást za podmínku stání se operátora zákazníkem, pak většina z prodejců tuto slevu na první tři měsíce skutečně potvrdí a přidělí.“

    Ano, přesně jak píše p. Böhm, zkuste tam nejdříve zavolat jako zájemce a uvidíme, jestli vám tato běžná nabídka bude nabídnuta. Víte pane novináři z čeho a jak jsou placeni zaměstnanci operátorů? Kdyby ano, neplácáte nesmysly. Jsou placeni především z provizí. Ty závisí na HODNOTĚ aktivované služby. Takže co je pro operátora lepší? Prodat vám tarif za 800,- nebo za 400,-…? Achjo…

    Co mě také zaráží, je to, proč se tento pisálek rozhodl škodit (pokusit se o to) této službě? Ten“ tučný“ poplatek přinese ještě TUČNĚJŠÍ úsporu v budoucích letech a také mnohem lepší službu (více dat, neomezené volání za méně peněz). Působí to na mě jako zaplacená agenda právě někým z velké trojice modrý, růžový a červený. Nebo je to opravdu jen hloupost a hrubá neznalost tohoto novináře???

    Velice vtipné je, že si tento novinář neumí spočítat 1+1 a je neschopen dohledání faktů. Ano, vyznat se v operátorské džungli je pro obyčejného smrtelníka takřka nemožné. K tomu je potřeba se roky aktivně zajímat o vývoji na trhu mobilních operátorů a nejlépe si to i vyzkoušet na vlastní kůži jako zaměstnanec.

    Závěrem ještě dodám, že tato služba, jak se píše na těchto stránkách, vznikla především pro to, protože ceny našich operátorů jsou na hranici zlodějny a tady p. Böhm se rozhodl předat své know how dalším lidem. Toto stačilo k tomu, abyste pochopil k čemu tyto stránky slouží primárně…

  2. Martin Böhm napsal:

    Díky za podporu. Obávám se nicméně, že co se týče novinářských cen, tak to přesně takto funguje. Viz například článek Stále sledovanější a úspěšnější Česká nezávislá televize Petra Richarda Orteka začíná pomalu konkurovat mainstreamu. Ten zoufale kope kolem sebe našeho partnerského webu DuchDoby.CZ.

  3. Qestament napsal:

    Héj to jako vážně takovej článek? 💩 To si redaktoři iděsu fakt myslej, že jsou lidi tak tupí anebo na tupce jenom cílej? Zase jsem se pěkně pobavil, díky Martine. Jen houšť. Neznám žádnou firmu kerá by takhle na sračky o nich na netu reagovala 🤡🤣

  4. Pavel Mašek napsal:

    Dobrý den, rád bych si přes vás zřídil tarif pro sebe a manželku.

  5. Pavel vetchý napsal:

    Nezlobte se, že to tak napíšu, ale tenhle Idnes článek je teda pěkná tendenční sračka. Jsem jedním z prvních zákazníků Martina Böhma z doby kdy ještě neexistoval tento web a už v červnu mi převedl osm firemních čísel odjinud k T-Mobile a potom po třech měsících mi tarify ještě za stejných jako přetahovacích podmínek prodloužil. Jasně, dal jsem za to tehdy ještě bez množstevní slevy něco přes desítku, ale už po třech měsících se mi to vrátilo a teď jedu všechno za půlku. Kamarádovi pak udělal na jedno jeho soukromý číslo to samý. Když jsem volal na T-Mobile sám tak žádná sleva prý nebyla možná, že prý kde jsem na tom byl. Fakt jsem rád, že tato zprostředkovatelská služba existuje a pokud s tím má někdo problém tak ať si to zařídí sám, má tu možnost, nebo ať si platí těm zlodějům plný ceny. A milý Idnes ať se jde klouzat.

  6. Martin Böhm napsal:

    Ahoj Michale. Ano, vážně takový článek. Nevím, zda je to shoda náhod, ale krátce před vydáním článku na iDNESu jeden anonym v naší FB skupině Podpultové mobilní tarify tvrdil, jací jsme podvodníci a vyhrožoval, jak o nás napíše. Vlastně jsi mu tam reagoval. Pokud je toto výsledek, tak musím říci, že jsem překvapen tak zoufalou úrovní. Ale proč ne. Přikládám:

    Blbec anonym na FB o článku na mojeretence.cz

  7. Martin Böhm napsal:

    Hezký den pane Vetchý, děkujeme za příspěvek a podporu. Jsme rádi, že jsme Vám mohli pomoci.

  8. Martin Böhm napsal:

    Hezký den pane Mašku. Vyberte si, prosím, z naší nabídky přímo na hlavní stránce mojeretence.cz a vyplňte formulář. Budeme se Vám věnovat. Akorát poprosím o trpělivost, vlivem aktuálně vysoké poptávky můžete na naši reakci čekat déle. Děkuji za pochopení.

  9. Miro napsal:

    To je neskutečný, úspěch se v ČR fakt neodpouští. Tohle je česká novinařina?

  10. Martin Böhm napsal:

    Hezký den pane Miro. Z projektu DuchDoby.CZ a nejen odtud máme s českou novinařinou značné zkušenosti. Tento iDNES článek je ještě krásný, v souvislosti s naší službou neškodí, ba právě naopak. Zkušenosti s podobnou reklamou mám i z webhostingového prostředí. Vždy, když vyšly nějaké takové slátaniny, anebo i vyslovené nesmysly, přišli noví klienti.

    Tady jsou nám takové věci k ještě většímu prospěchu. Český zákazník je poměrně dobře obeznámen s chováním a jednáním našich mobilních operátorů. Ten si snadno dá dohromady jedna a jedna. Ten ví, jak se věci mají.